تکنیک های افزایش مشتری سایت فروشگاهی هدف اصلی بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. چه شما یک کسب و کار خرده فروشی مادر داشته باشید یا برای یک غول بزرگ تجارت الکترونیک مانند آمازون کار کنید، هدف آن افزایش مشتری در سایت فروشگاهی خوداست به نظر بسیار ساده تر از آنچه که هست می رسد.
خوشبختانه، دهها روش وجود دارد که میتواند باعث افزایش مشتری سایت فروشگاهی شود، که بسیاری از آن کسب و کارها را میتوانید بلافاصله پیادهسازی کنید. برخی از این تکنیک های افزایش مشتری سایت فروشگاهی بر استراتژیهای خاصی تمرکز میکنند که میتوانید پیادهسازی کنید، در حالی که برخی دیگر کلیتر هستند. بنابراین چه کالاهای فیزیکی بفروشید یا یک تجارت مبتنی بر خدمات را اداره کنید، تکنیک های عملی وجود دارد که می توانید برای افزایش مشتری سایت فروشگاهی از آنها استفاده کنید .پس با این حال راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی کار چندان سختی نیست.
هر کسی که یک سایت فروشگاهی دارد باید یک استراتژی بلندمدت برای رشد و افزایش مشتری سایت فروشگاهی خود ایجاد کند و باید اهداف و استراتژی های خود را مشخص کند. سایت فروشگاهی شما چه برای مدتی راه اندازی شده باشد و چه کاملاً جدید باشد، باید توجه مشتریان را به خود جلب کنید. برای مشاغل تجارت الکترونیک در هر شکل و اندازه، جذب مشتریان جدید و درگیر وهمچنین افزایش مشتری سایت فروشگاهی می تواند مشکل باشد. همه ما می دانیم که آنها چقدر برای موفقیت هر فروشگاه آنلاین مهم هستند، اما همه ما نمی دانیم که چگونه آنها را با موفقیت هدف قرار دهیم. که در ادامه با انواع روش های افزایش مشتری سایت فروشگاهی آشنا می شویم.
ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما چگونه بسیاری از سایت های فروشگاهی چک می نویسند که محصولاتشان نمی توانند پول نقد کنند. صداقت در کپی شما نه تنها برای شهرت کسب و کار شما بسیار مهم است، بلکه اعتماد به برند شما را تقویت و تشویق می کند. ادعاهایی نداشته باشید که نمی توانید آنها را ثابت کنید، و از اضافه گویی به سادگی استفاده نکنید . مصرف کنندگان امروزی نسبت به بازاریابی حساسیت زیادی دارند، بنابراین در تمام نسخه های فروش خود، از صفحه اصلی تا ایمیل خود، صادق، صریح و قابل دسترس باشید.
در محیط رسانه های اجتماعی امروزی، بازخورد مشتریان خیلی مهم است. خوشبختانه، این بدان معنی است که مشتریان شما در خرید خود از سایت فروشگاهی شما رضایت داشته اند. انبوهی از مشتریان راضی به طور قابل توجهی حتی از بهترین نسخه های فروش نوشته شده تأثیرگذارتر هستند. به طور مشابه، گنجاندن سیگنالهای اعتماد میتواند راهی عالی برای افزایش مشتری سایت فروشگاهی باشد، زیرا درک مطلوبتری از برند شما در ذهن مشتری ایجاد میکند و بهطور بالقوه میتواند پیشگیرانه بر تردیدها غلبه کند. اگر کسبوکار شما دارای اعتبارنامههای حرفهای است ، این علائم اعتماد را در جلو و مرکز سایت خود قرار دهید. اگر فهرست قابل توجهی از مشتریان راضی دارید، مطمئن شوید که مشتریان احتمالی شما از آن مطلع هستند.
مصرف کنندگان از هر زمان دیگری از نظر نحوه پرداخت واقعی کالاها و خدمات، حق انتخاب بیشتری دارند. با ارائه گزینههای پرداخت بیشتر، از جمله خدمات جدیدتر که به طور فزایندهای در تلفن همراه محبوب میشوند، به مشتریان احتمالی کمک میکنید پول خود را به شما بدهند. مطمئناً، بهینهسازی سایت شما و فرآیند پرداخت، برای گنجاندن همه این گزینهها میتواند دردسرساز باشد، اما انجام این کار راهی عالی برای افزایش مشتری سایت فروشگاهی و فروش است، به خصوص اگر سایت شما دارای ترافیک تلفن همراه قوی باشد.
امنیت سایت بسیار مهم است، به خصوص برای سایت های تجارت الکترونیک که بازدیدکنندگان اطلاعات پرداخت را ارائه می دهند. بهترین راه برای ایمن سازی سایت، گواهی SSL است. فرآیند، قیمت و نوع گواهی مورد نیاز شما بسته به اندازه سایت و صنعت شما و ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید متفاوت است.
یکی از بدترین حالت هایی که میتوانید هنگام تلاش برای فروش آنلاین با آن روبرو شوید، پیشفرضهایی درباره دانش مشتریان احتمالی شما از محصول، خدمات یا حتی بازار شماست. بسیاری از شرکتها به اشتباه معتقدند مشتریانشان بیشتر از آنچه که میفروشند میدانند، که منجر به سؤالات بیپاسخ یا ایراداتی میشود که رسیدگی نمیشودکه هر دو میتوانند به فروش آسیب بزنند.
هر سوالی را که ممکن است در مورد محصول خود فکر کنید در نظر بگیرید و به آن در نسخه خود در صفحات محصول خود پاسخ دهید. به طور مشابه، در مورد هر اعتراض احتمالی که ممکن است یک مشتری احتمالی در مورد پیشنهاد شما داشته باشد فکر کنید و پیشگیرانه بر آن در نسخه خود غلبه کنید. این ممکن است غیرعملی به نظر برسد. فقط تمرکز خود را بر روی افزایش مشتری سایت فروشگاهی و نحوه سودمندی آنها حفظ کنید.
تعداد کسبوکارهای آنلاین با طراحی ضعیف و بهینهسازی بد انجام شده شگفتانگیز است. جستجوی موبایل حجم جستجوی دسکتاپ را تحت الشعاع قرار داده است. بسیار مهم است که سایت شما برای موبایل بهینه شده باشد و نه صرفاً از منظر فنی انجام شده باشد.
خرید هر چیزی که می فروشید را تا حد امکان برای بازدیدکنندگان موبایل آسان کنید. این ممکن است شامل یک بازنگری گسترده در فرآیند پرداخت شما یا طراحی و راهاندازی یک سایت تلفن همراه کاملاً مجزا باشد. سایت موبایل آمازون نمونه ای عالی از نحوه انجام تجارت الکترونیک موبایلی است اما برای ایجاد یک تجربه کاربرپسند و قانع کننده برای بازدیدکنندگان در موبایل به منابع آمازون نیاز ندارید.
تجربه کاربری یکی از مهم ترین عناصر یک تجربه موبایلی با طراحی خوب و بسیار بهینه است.. صفحات باید تقریباً به سرعت بارگیری شوند. اطلاعات بیش از حد نخواهید، فقط حداقل چیزی را که نیاز دارید تا فروش را انجام دهید یا بعداً به مشتریان بالقوه بفروشید. به بازدیدکنندگان اجازه دهید بعداً حتی در دستگاه دیگری به سبد خرید خود بازگردند. به بازدیدکنندگان تلفن همراه خود فکر کنید و هر کاری که ممکن است انجام دهید تا در هر زمانی ومکانی خرید از شما برای آنها آسان باشد. زیرا بیشتر فعالیت ها با موبایل انجام میشود و این منجر به افزایش مشتری سایت فروشگاهی و در نهایت فروش می شود.
در طراحی سایت باید به نوع سایت توجه کرد. در طراحی سایت فروشگاهی صفحات محصول محتوای موجودی هستند که می توانید برای هدایت ترافیک ارگانیک بهینه سازی کنید. توضیحات محصول را با در نظر گرفتن مشتری هدف خود باید بنویسید، با استفاده از عباراتی که آنها می گویند و ارجاع به کلمات کلیدی مورد جستجویشان باشد. مانند اینکه ترافیک جستجوی ارگانیک، عامل شماره یک فروش است. وبسایت در مقایسه با سایر فروشگاهها که محصولات مشابه را میفروشند، رتبهبندی میشود.
زیر نظر گرفتن دقیق دادههای مشتری میتواند برای افزایش مشتری سایت فروشگاهی شما مفید باشد. جمعآوری دادهها به شما این امکان را میدهد تا ببینید مشتریان چگونه به صورت آنلاین رفتار میکنند و به شما بینشی در مورد چیزهایی مانند آنچه جستجو میکنند می دهد، مدت زمانی که در وبسایت شما میگذرانند، و در چه مقطعی مشتریان سبد خرید خود را رها میکنند. سپس میتوانید از این دادهها برای تطبیق تجربه هر مشتری استفاده کنید، آنها را در پلتفرمهای مناسب مورد هدف قرار دهید و به آنها انگیزههایی برای تکمیل خرید ارائه دهید.
یک راه کلیدی برای هدایت ترافیک به هر وب سایتی، بهینه سازی موتور جستجو است و فروشگاه های آنلاین تفاوتی ندارند. هر چه در نتایج برای عبارات جستجوی مرتبط بالاتر ظاهر شوید، ترافیک بیشتری را می توانید به فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید. برخی از بهترین راهها برای افزایش سئوی وبسایت شامل بهینهسازی کلمات کلیدی، افزایش پروفایل بک لینک و ایجاد محتوای وبلاگ با کیفیت بالا و مرتبط است.
بسیاری از بازرگانان در حال آزمایش روشهای جدیدی برای اجرای عملیات خود هستند، خواه عمدهفروشی، خط تولید جدید، یا در صنعت کاملاً متفاوت. و آنلاین شدن شانس پرداخت چنین شرط بندی هایی را افزایش می دهد. فروش آنلاین در حال حاضر به طور متوسط 58 درصد از درآمد را برای خرده فروشانی که آنلاین می فروشند، تشکیل می دهد. یک ششم از فروشگاههای مورد نظر گفتند که فروش آنلاین تمام درآمد آنها را تشکیل میدهد وباعث افزایش مشتری سایت فروشگاهی می شود و 36 درصد فکر میکنند که احتمال زیادی وجود دارد که بعد از آن فقط فروشگاه ها اینترنتی باشند.
اکثر وبسایتهای تجارت الکترونیک به مشتریان این امکان را میدهند که در هر زمانی از شبانهروز آیتمها را مرور کرده و خرید کنند. به همین دلیل مشتریان می توانند راحت تر خرید کنند و این سطح دسترسی یک مزیت رقابتی قابل توجه است. بهعنوان یک صاحب کسبوکار، این به شما امکان میدهد زمانی که دور هستیددرآمد کسب کنید.
داشتن یک کسب و کار آنلاین فرصت های بیشتری برای تعامل با مشتریان در اختیار شما قرار می دهد. با رسانههای اجتماعی ادغام شوید تا به مشتریان اجازه دهید مستقیماً خرید کنند، به مشتریان کمک کنید تا شما را از طریق جستجوهای Google پیدا کنند و به محض آماده شدن تراکنشها را تکمیل کنند، و خبرنامههایی را با موارد مورد نیاز مشتریان بر اساس سابقه خریدشان ارسال کنید.
بسیاری از وبسایتهای تجارت الکترونیک به کسبوکارها اجازه میدهند تا به مشتریان خود در سراسر کشور یا در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند، بنابراین باعث افزایش مشتری سایت فروشگاهی و امکانات درآمدی خود می شوند. فروش آنلاین همچنین به شرکت اجازه می دهد تا موجودی خود را افزایش یا افزایش دهد. برخلاف یک فروشگاه فیزیکی، مقدار کالایی که یک کسب و کار ممکن است به صورت آنلاین بفروشد محدود نیست، که ممکن است عاملی در افزایش جریان نقدی باشد.
مطالعه ای وجود دارد که ثابت می کند جذب مشتریان جدید 6 یا 7 برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی هزینه دارد و 85 درصد از دست دادن مشتری به دلیل خدمات بد است. خدمات مشتری یک سایت فروشگاه برای جلب مشارکت بیشتر و فروش مکرر کلیدی است. بنابراین باید بدانیدکه چگونه باید خدمات مشتری خود را افزایش دهید تا به یک مزیت رقابتی تبدیل شود.
مشتری خود را بیشتر بشناسید، در هر کسب و کاری همه چیز حول محور مشتری و نیازهای او می چرخد. تعریف شخص خریدار خود نه تنها به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که کدام محصولات جذاب هستند یا چگونه تبلیغات را برای افزایش فروش متمرکز کنید. شناخت مخاطبان خود نیز برای بهبود خدمات مشتری که ارائه می دهید مهم است. اگر شک یا ایراداتی را که آنها در زمان خرید دارند شناسایی کنید، می توانید راه حل هایی ارائه دهید. و این به معنای فروش بیشتر است.
می توانید نظرات کاربران خود را به روش های دیگری نیز بدانید:
نظرسنجی: فرم های نظرسنجی را در وب سایت خود ایجاد کنید تا سؤالات بسیار خاصی بپرسید.
جعبه پیشنهادات: به آنها اجازه دهید توضیح دهند که در چه چیزی شکست می خورید یا چگونه می توانید پیشرفت کنید.
بازاریابی ایمیلی: از مشترکین خود سوال بپرسید.
وبلاگ: خوانندگان را تشویق می کند نظرات خود را بنویسند.
علاوه بر این که مشتریان خود را باید به خوبی بشناسید، تسلط بر محصولات خود نیز بسیار مهم است. بسیاری از مردم برای فروش در اینترنت می روند بدون اینکه بدانند چه چیزی را به خوبی ارائه می دهند. و این یک اشتباه بسیار جدی در مواجهه با ارائه خدمات خوب به مشتریان و افزایش مشتری سایت فروشگاهی است. هر سوالی که پیش می آید را نمی توان بدون تماس با ارائه دهنده پاسخ داد. و این منجر به زمان پاسخگویی طولانی تر و اطلاعات دقیق کمتر می شود.
پیام بگذارید