×
دریافت قیمت
+ مشاوره رایگان

دی 12, 1396
بهترین سایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو در ایران

 بهترین سایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو در ایران

 

سایت های به اشتراک گذاری ویدئو

در مقاله‌ی قبل درباره‌ی بازاریابی ویدئویی و تاثیر آن بر افزایش بازدید و ترافیک سایت و فروش صحبت کردیم. و همانطور که گفتیم ویدئو مارکتینگ یکی از بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی به حساب می‌آید. از طریق به اشتراک گذاری ویدئو می‌توانید با بازدیدکنندگان و کابران بیشتر در ارتباط باشید.می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدئو مارکتینگ مقاله‌ی بازاریابی ویدئویی چیست؟ تاثیر آن در بازاریابی اینترنتی را مطالعه نمایید. بسیاری از صاحبان مشاغل و صاحبان سایت‌ها ویدئوهای خود را در دو سایت معروف یوتیوب و آپارات به اشتراک می‌گذارند ولی سایت‌های خوب دیگری نیز وجود دارند. در این مقاله قصد داریم درباره‌ی سایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو در ایران صحبت کنیم.

بک لینک بگیرید!!

ابتدا در این سایت‌ها عضو شوید و اگر میخواهید برای سایتتان بک لینک دریافت کنید اطلاعات کاربری خود را کامل کنید یعنی نام وب‌سایت خود را در مشخات پروفایلتان وارد کنید در این صورت شما توانسته‌اید یک بک لینک برای سایت خود دریافت کنید.

معرفی سایت‌های ایرانی به اشتراک گذاری ویدئو:

1- آپارات:

نماد آپارات

آپارات یکی از سایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو است که پرطرفدارترین سایت اشتراک گذاری فیلم در ایران است. این سایت امکانات فراوانی را برای کاربران خود فراهم کرده است برای مثال شما می‌توانید از طریق ویدئوهای خود کسب درآمد کنید. می‌توانید کسب و کار خود را به تعداد زیادی از مخاطبان معرفی نمایید و از این طریق می‌توانید بک لینک و در نهایت ترافیک بالایی برای سایت خود دریافت نمایید. از دیگر نقاط مثبت این سایت می‌توان به دسته بندی موضوعات و رابط کاربری مناسب اشاره کرد.

2- تماشا:

تماشا

یکی دیگر از سایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو است که دارای سرورهای قدرتمند برای بارگذاری است که می‌توانید بدون کاهش حجم ویدئو‌ی خود، این کار را انجام دهید. از طریق تکمیل مشخصات کاربری خود در این سایت نیز می‌توانید برای سایتتان بک لینک دریافت نمایید.

3- جعبه:

جعبه

یکی از امکانات خوب این سایت کسب درآمد از طریق به اشتراک گذاری ویدئو می‌باشد. از امکانات دیگر این سایت می‌توان به رابط کاربری جذاب و تغییر کیفیت ویدئو‌ها با توجه به سرعت اینترنت اشاره نمود.

4- نماشا:

نماشا

یکی از ویژگی‌های خوب این سایت دسته بندی موضوعات مختلف است. و همچنین امکان آپلود و مشاهده‌ی ویدئوهای 360 درجه در آن وجود دارد. ولی یکی از معایب این سایت، این است که توضیحی درباره‌ی سایت و نحوه‌ی فعالیت در آن وجود ندارد. در این سایت نیز می‌توانید از امکان بک لینک گیری استفاده کنید.

5- میهن ویدئو:

میهن ویدئو

در این سایت نیز مانند موارد قبلی موضوعات به صورت دسته بندی وجود دارند. این سایت از سرورهای قدرتمند برای آپلود ویدئو برخوردار است. علاوه بر این، در این سایت امکان به اشتراک گذاری ویدئو از دیگر آدرس‌ها بدون کاهش ترافیک اینترنت از کاربران و همچنین دریافت بک لینک وجود دارد.

6- MP4:

همانطور که یکی از فرمت‌های ویدئو mp4 است بنابراین انتخاب نام این سایت بسیار خلاقانه صورت گرفته است و از ویژگی‌های خوب آن سرور قوی برای آپلود و وجود دسته بندی در سایت است. اما متاسفانه سرعت سایت نسبت به سایت‌های دیگر پایین است. از این سایت نیز می‌توانید برای دریافت بک لینک ولی از نوع nofollow استفاده کنید.

7- دالفک:

دالفک

یکی دیگر از سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو در ایران است و از منوی موجود در بالای سایت می‌توانید به مشاهده و آپلود بپردازید.

8- شبکه ما:

در این سایت می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. از ویژگی‌های خوب این سایت می‌توان سرعت بالای آن و سرورهای قدرتمند را نام برد.

9- کلیپ یار:

در این سایت می‌توانید به آپلود و دانلود ویدئو‌های خود بپردازید. یکی از معایب این سایت مناسب نبودن رابط کاربری آن است.

10- تی وی نیکو:

یکی دیگر از سایت‌های مناسب ایرانی است که ویژگی‌هایی همچون سرعت بالای بارگذاری و همچنین طراحی مناسب منوها و دسته‌بندی های سایت را برشمرد.

11- آی نت:

در این سایت قادر به کسب در آمد خواهید بود و می‌توانید از طریق دسته‌بندی‌ها به مشاهده و آپلود بپردازید.

12-آموزش تی وی:

یک سایت بسیار مناسب برای بارگذاری ویدئوهای آموزشی است. یکی از ویژگی‌های خوب  این سایت طراحی ساده ولی در عین حال جذاب آن است.

13- استاد تی وی:

از ویژگی‌های این سایت می‌توان به کسب درآمد اشاره کرد. عیب این سایت سرعت بسیار پایین بارگذاری صفحات و ویدئو را می‌توان نام برد که موجب شده آن چنان محبوبیتی بین کاربران نداشته باشد.

سخن آخر:

سایت‌های اشتراک گذاری زیادی در ایران وجود دارند که می‌توانید آنها استفاده کنید. علاوه بر سایت‌های ایرانی سایت‌های خارجی همچون: blip.tv، یوتیوب، Viddler و … وجود دارند ولی به دلیل عدم امکان یا مشکل بودن استفاده از برخی امکانات، نمی‌توان  به طور کامل از این سایت‌ها استفاده کرد ولی سایت آپارات در بسیاری از موارد خیلی بهتر از سایت‌های غیر ایرانی عمل می‌کند. و از تمامی امکانات از جمله سرعت بالا و سرورهای قدرتمند و رابط کاربری مناسب و دسته بندی و امنیت بالا و بسیاری از ویژگی‌های مناسب برخوردار است. بنابراین در هنگام انتخاب یک سایت برای اشتراک گذاری ویدئو به ویژگی‌های همچون سرعت، امنیت، قدمت و امکان بک لینک گرفتن و رتبه‌ی آن دقت نمایید.

Rate this post
مقالات مرتبط
پیام بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    یه طوری تو مقالات مینویسین یه خارجی بیاد بخونه فک میکنه چه خبره! کجا امکانات آپارات فراوانه!؟!؟ فقط چون زودتر از بقیه ساخته شده معروف تر شده! خیلی ام افتضاحه... نه که بقیه خیلی عالی باشن... همه شون ایراد دارن... آپارات از همه بیشتر... خون ما رو کرده تو شیشه آپارات... از هر نظر کیفیت امکانات...