قوانین و مقررات سایت ساز

قوانین کلی سایت

این توافقنامه ما بین شركت زرین پردازان پیشرو به شماره ثبت 10968 كه در این توافقنامه “sitesazz.ir” نامیده می‌شود از یك طرف و شما (وكیل، نماینده، وارث و جانشین شما) كه در این توافقنامه “مشترك” و یا “کاربر” و یا “مشتری” و یا “خریدار” نامیده می‌شود از طرف دیگر، تنظیم شده و قابل‌اجرا می‌باشد. ورود به سایت sitesazz.ir ،خرید هر یک از خدمات و یا محصولات sitesazz.ir ، استفاده از هر یک از سرویس های رایگان و غیر رایگان sitesazz.ir و یا انجام هرگونه معامله ، تعامل و یا تراکنش با sitesazz.ir و تمامی پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران ، وابستگان و تمامی زیرمجموعه‌های sitesazz.ir مستلزم پذیرش تمامی بخش‌های این شرایط و قوانین بوده و در صورتی که شما با بخش و یا تمامی این شرایط و قوانین موافق نمی‌باشید باید از وب سایت sitesazz.ir خارج شده و دیگر به آن بازنگردید و هیچ‌کدام از سرویس های sitesazz.ir را استفاده ننموده و هیچ یک از محصولات و خدمات sitesazz.ir را خریداری ننمایید. در صورت خرید و یا سفارش هر کدام از محصولات و خدمات sitesazz.ir شما این شرایط و قوانین را پذیرفته‌اید.این توافقنامه و قرارداد با توجه به ماده ده قانون مدنی و از هر حیث تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. این توافقنامه و قرارداد در 58 ماده تنظیم شده و به تایید طرفین رسیده است. کاربر به صراحت اعلام می دارد که تمامی این توافقنامه را به طور کامل مطالعه نموده و با ورود به سایت و یا پرداخت مبلغ و یا عضویت در سایت تمامی این شرایط و قوانین را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از وی وجود ندارد و وی تنها یک نسخه از این شرایط و قوانین چاپ نموده و نزد خود نگهداری می نماید.
توافقنامه و تغییرات
۱-کلیه کاربران  سرویسها، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس sitesazz.ir می باشند. این شرایط جامع و کامل نبوده و sitesazz.ir حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وب سایت رسمی خود با آدرس sitesazz.ir برای خود محفوظ می دارد.
اطلاعات صحیح
۲- کاربران می بایست با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات  sitesazz.ir اطلاعات صحیح در اختیار sitesazz.ir قرار دهند و sitesazz.ir برای برقراری ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده مینماید .
۳- چنانچه اطلاعاتی که ارائه میدهند نادرست باشد و یا sitesazz.ir شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن اطلاعت داشته باشد sitesazz.ir به  صلاحدید خود مجاز  خواهد بود خدمات مشترک را قطع و حساب وی را  مسدود نماید
حفظ اطلاعات محرمانه
۴-sitesazz.ir هیچگونه اطلاعات مربوط  به کاربران را بدون اجازه صریح آن به دیگران نخواهد داد . از اطلاعات شما تنها در هنگامی استفاده خواهد شد که لازم است تغییر در محصولات و خدمات محصول و یا خدمات جدید sitesazz.ir و شرایط ویژه ای که ممکن است برای شما قابل توجه باشد به اطلاعتان برسد.
امنیت حساب
۵- کاربری وظیفه محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را دارد ، مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک است.
۶- چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به sitesazz.ir اطلاع داده شود.بدیهی است sitesazz.ir هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه زیانی که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک و یا بدون اطلاع کاربری انجام شده نمی پذیرد ، مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به sitesazz.ir یا دیگر کاربران که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور کاربری بوده به عهده کاربری میباشد.
۷- sitesazz.ir از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب کاربری و یا بدون اجازه کاربری خودداری می کند.
نحوه ارتباط
۸- نحوه ارتباط sitesazz.ir با کاربران صرفا از طریق ایمیل آنها میباشد که توسط خود کاربران در پنل کاربری وارد شده است ، کاربران میباست با قرار دادن ایمیل sitesazz.ir در لیست سفید ایمیل خود ، از انتقال پیام های ارسالی به قسمت اسپم ایمیل خود جلوگیری کنند ، بدیهی است مسئولیت عدم مشاهده اطلاعیه ها و اخطاریه های ارسال شده بر عهده خود کاربر میباشد.
۹- برای اطلاع از آخرین تحولات ، کاربر میبایست به sitesazz.ir مراجعه کرده و قسمت اطلاعیه ها را مطالعه کند ، sitesazz.ir تضمینی برای اطلاع به کاربران از راه های مختلف نمیدهد .
عدم استفاده غیر قانونی
۱۰- کاربران میبایست هیچگونه  استفاده خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین بین الملل انجام  ندهد.
۱۱- چنانچه sitesazz.ir به علت استفاده غیرقانونی کاربر و یا موارد غیر اخلاقی اطلاعات کاربر را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشترک نخواهد بود.
۱۲- sitesazz.ir حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی برای خود محفوظ میداند .
۱۳- sitesazz.ir این حق را برای خود محفوظ می دارد که استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آنرا لغو نماید.
۱۴- sitesazz.ir مجاز است دسترسی کاربر به خدمات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.
مرجع قضاوت
۱۵- مرجع قضاوت درباره وجود مشکل sitesazz.ir بوده و کاربر نمیتواند با ارائه نظر دیگر اشخاص و یا وب سایت ها وجود مشکل در سرویس را اثبات کند ، sitesazz.ir خود ابزار لازم برای شناسایی مشکلات احتمالی را دارا میباشد .
عودت مبالغ
۱۶- امکان عودت ، مبلغ واریز شده به حساب کاربری sitesazz.ir وجود ندارد .
۱۷- عودت مبلغ پرداخت شده برای سرویس ها که فقط شامل هاست می باشد دارای “سه روز پازگشت پول” دارای شرط عدم سو استفاده کاربر از سرویس و دلیل موجه برای انصراف از سرویس است ، بدیهی است ثبت سفارش و لغو آن جهت عودت مانده حساب کاربری امکان پذیر نبوده و فقط عدوت مبلغ به حساب کاربری امکان پذیر است.
۱۸- امکان کنسل کردن  دامنه های ثبت شده به هیچ عنوان وجود ندارد و هیچ مبلغی در این خصوص بازگشت داده نمی شود .
۱۹- استرداد وجه به حساب کاربری هر کاربر انجام می گردد که می تواند برای سفارشهای دیگر استفاده نماید  .
اخلاقیات
۲۰- در صورتیکه مشتری اقدام به فحاشی و ناسزای به sitesazz.ir و یا هر یک از کارکنان آن بنماید sitesazz.ir مجاز است ، قرارداد او را به طور یک طرفه فسخ کند ، همچنین مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد .
سرویس دهی
۲۱- sitesazz.ir هموار سعی میکند تا بهترین سرویس دهی را به کاربران خود ارائه دهد ، اما بدیهی است برای استفاده از آخرین تکنلوژی ها sitesazz.ir با دیتاسنتر ها و شرکت های غیر ایرانی کار میکند و به دلیل تحریمات ممکن است ، امکان ارائه سرویس دهی از sitesazz.ir سلب شود ، sitesazz.ir همواره تلاش خود را مبنی بر بازگرداندن حقوق تضییع شده کاربر مینماید.
عدم وجود ضمانت
۲۲- sitesazz.ir هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشترک را برآورده می‌کنند ، سرویسها قطع نمی‌شوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی‌دهد ، این موارد بدلیل گسترده بودن علم رایانه میباشد .
سلب اختیار
۲۳- sitesazz.ir همه تلاش خود را برای پایداری سرویس ها می نماید. هرگونه اختلالی در ارایه سرویس به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از sitesazz.ir نمی‌باشد.
وضعیت اضطراری
۲۴- sitesazz.ir همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام می‌دهد با این همه ، مشکلات خاص و سایر عوامل خارجی ممکن است منجر به وقفه در سرویس‌دهی  گردند
۲۵- مشترک موافقت می‌نماید sitesazz.ir را برای نتایج این وقفه‌ها مسئول نداند ، sitesazz.ir هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطراری مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی sitesazz.ir تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از اضطراری موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد.تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود.
رفع مسئولیت
۲۶- sitesazz.ir تمام توان خود را جهت ارائه بهترین سرویس بکار میگیرد و بر روی تمامی سرویس ها حداکثر استاندارد کیفیت را رعایت میکند اما تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی(مانند از دست رفتن اطلاعات و هک شدن سایت و …)‌ مسئول نمی‌باشد، برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممکن است از حالات فوق مستثنی گردد که در همچین شرایطی مسئولیت sitesazz.ir محدود به قانون می‌گردد. کاربران موافقت میکنند که در هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط sitesazz.ir در برابر خسارات احتمالی بیش از مقدار پرداختی شما به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد.
بخش پشتیبانی و ارتباط با کارشناسان
۲۷- کاربر متعهد میشود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.
۲۸- تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها از طریق سیستم تیکت پیگیری نمایند .
۲۹- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی و یا تماس تلفنی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید ، در صورتی که کاربر  ، به کارشناسی توهین نماید ، کارشناس مربوطه موظف است کاربر مربوطه را از سایت ساز اخراج و تمامی سرویس های کاربر را مسدود و حذف نموده  و در صورت لزوم ، فرد مربوطه را به مراجع قضایی معرفی نماید.
۳۰- کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورها ، وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع  گردد.
۳۱- کاربر میباست تا دریافت پاسخ از جانب پشتیبانی منتظر بمانند و از زدن تیکت و یا پاسخ های مکرر خوداری کنند .
سیستم مالی
۳۲- دوره های ماهیانه ۳۰ روزه ، سه ماه ۹۰ روزه و دوره های ۶ ماه ۱۸۰ روزه و دوره های سالیانه ۳۶۵ روزه میباشند.
۳۳- تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.
۳۴- جهت تغییر پلن و ارتقا سرویس کاربر میبایست اختلاف قیمت پلان جدید و قدیم را پرداخت کند ، همچین در صورتی که ارتقا انجام شده دارای هزینه دوره ای میباشد ، هزینه به سرویس اصلی اضافه خواهد شد و هزینه دارای دوره مجزا از سرویس جدید نخواهد بود ، بدیهی است در صورتی که به پلان پایینتر ( پلانی با هزینه کمتر ) تغییر انجام شود ، هزینه ای به کاربر عودت داده نمیشود .
تفسیر شخصی
۳۵- کاربران نمیتوانند بدلیل ارائه یک خدمت در شرکت های مشابه آن را از sitesazz.ir درخواست کنند ، کاربران میتوانند قبل از خرید سرویس با بخش پشتیبانی مشورت لازم را به عمل آورند .
حق مالکیت معنوی
۳۶- مشتریان نمی توانند بدون موافقت کتبی ، تمام یا بخشی از متونی را که بر روی وب سایت sitesazz.ir قرار دارد کپی نموده، تکثیر کرده، چاپ مجدد نموده یا به هر شکل دیگر به کار ببرند و نمی توانید از نشان تجاری، علائم و کلاً هر چیز دیگری که حقوق مالکیت معنوی آن برای این سایت ثبت  شده است، بدون مجوز کتبی استفاده  کنند.
موارد فورس ماژور

۳۷- sitesazz.ir هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد. ضمن اینکه sitesazz.ir تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی باشد و شما به هنگام ثبت نام و یا سفارش سرویس این تعهد را میدهید که ادعایی در این رابطه نداشته باشید. اما در چنین شرایطی sitesazz.ir تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر  کند
39-با توجه به این که شرکت سایت ساز اقدام به طراحی سایت می نماید ، کاربران باید توجه داشته باشند که هزینه سفارش هاست و دامنه ، با طراحی سایت کاملا متفاوت می باشد و برای اطلاع از هزینه های طراحی سایت می توانند از طریق سیستم تیکت با بخش طراحی سایت در ارتباط باشند.
خدمات هاستینگ
40- مشتریانی که هاست های نامحدود و حجمی (غیر از هاست های پربازدید) تهیه کرده اند موظفند که به هیچ عنوان بر روی هاست ها فشار وارد نکنند در غیر این صورت هاست آنها مسدود و در صورت تکرار هاست آنها حذف خواهد شد و sitesazz.ir هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود در هاست های این افراد بر عهده نخواهد داشت.
41-از جمله اعمالی که موجب مسدود شدن و در صورت تکرار حذف هاست های نامحدود و حجمی خواهد شد عبارتند از:1-آپلود فایل های بزرگ بر روی هاست به صورت مداوم که موجب فشار بر هاست می شود(اگر فایل های زیادی برای آپلود دارید باید از هاست های دانلود استفاده نمایید)2-ارسال ایمیل بیش از 1000 عدد ایمیل در روز که موجب فشار بر سرور شده و هاست مسدود خواهد شد3-بازدید بالای سایت که موجب استفاده بیش از حد از منابع سایت می شود(در این مورد اگر سایت شما بازدید بالایی دارد باید از هاست های پربازدید برای سایت خود استفاده نمایید )
42-کاریرانی که هاست های نامحدود تهیه کرده اند باید توجه داشته باشند که لفظ نامحدود به معنای هر گونه استفاده از منابع نمی شود و باید مطابق با قوانین و مقررات از این نوع هاست ها استفاده نمایند.
43-کاربرانی که هاست های نامحدود و حجمی تهیه کرده اند می بایست حتما از اطلاعات خود بک آپ تهیه نمایند درغیر این صورت و با از دست رفتن اطلاعات هاست به هر دلیلی ، sitesazz.ir هیچ گونه مسئولیتی در قبال بازگرداندن اطلاعات نخواهد داشت.
44-کاربران به هیچ عنوان حق استفاده از هاست های حجمی و نامحدود را برای استفاده در آپلود سنتر و یا هاست دانلود ندارند و این گونه هاست ها به صورت خودکار توسط سیستم شناسایی و مسدود خواهند شد.
45-sitesazz.ir تمامی تلاش خود را در حفظ اطلاعات و مشخصات سایت و هاست مشتریان گرانقدر خود می نماید ولی کاربران نیز باید به صورت مرتب و در بازه های زمانی مشخص اقدام به گرفتن بک آپ از اطلاعات هاست های خود نمایند تا در صورت بروز هرگونه مشکل سایت و اطلاعات آن ها آسیبی نرسد.
خدمات دامنه
46-کاربران موظف هستند با بررسی و چک کردن پروفایل کاربری خود و اطلاعیه های ایمیلی ارسالی سایت ساز مبنی بر تمدید و پرداخت هزینه های دامنه به صورت مرتب اقدام نمایند. دامنه های ثبت شده در سایت ساز به صورت کلی به نام کاربران بوده و یکماه قبل از سررسید دامنه ، به کاربر از طریق ایمیل و پروفایل کاربری آنها اطلاع رسانی می شود.
47-کاربران می بایست در این مدت دامنه یا دامنه های خود را تمدید نمایند ، در غیر اینصورت دامنه منقضی شده و از سمت سازمان ثبت کننده دامنه به مدت 1 ماه به حالت معلق در می آید و اگر باز هم در این مدت اقدامی برای ثبت دامنه صورت نگیرد ، دامنه به مدت 1 ماه دیگر قفل می شود و تنها صاحب دامنه امکان پرداخت جریمه و آزاد شدن دامنه را دارد.
48-کاربران موظف هستند با پیگیری دقیق و مشاهده کامل اطلاعیه های خودکاری که به ایمیل آنها و پروفایل کاربری آنها در سایت ساز ارسال می شود ، اقدام به تمدید دامنه و سایر سرویس های خود در مهلت مقرر نمایند ، و بدیهی است اگر در این مدت قانونی و تعیین شده ، اقدام به تمدید دامنه نشود ، دامنه به صورت عمومی آزاد شده و امکان ثبت توسط اشخاص دیگر وجود دارد ، بنابراین سایت ساز هیچگونه مسئولیتی در قبال دامنه های تمدید نشده ، ندارد.
49- در مورد دامنه های ملی و با پسوند .ir ، تمامی اینگونه دامنه ها در سازمان ثبت دامنه های ملی (ایرنیک) انجام شده و به نام کاربر ثبت می شوند ، بنابراین کاربران می تواند جهت ثبت یا تمدید نیز از طریق این سامانه اقدام نمایند.

خرید وب سایت
50-کاربران می باید قبل از خرید وب سایت ، اعم از اختصاصی و یا وب سایت های آماده ،
با کارشناسان سایت ساز از طریق تیکت و یا تماس با شرکت ، مشاوره نمایند و بهترین گزینه را انتخاب نمایند ، بدیهی است با توجه به هزینه و زمان طراحی وب سایت ، وب سایت خریداری شده ، بدون دلیل موجه و قانونی به هیچ عنوان عدوت داده نخواهد شد.
51-در صورت عدم تمدید و پرداخت صورتحساب هاست و دامنه وب سایت آماده خریداری شده در موعد مقرر توسط کاربر و حذف اطلاعات وب سایت به صورت خودکار توسط سرور ، سایت ساز هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته نخواهد داشت و در صورتی که کاربر بخواهد دوباره در هاست و دامنه فعلی و یا هاست و دامنه دیگر اقدام به فعال سازی سایت توسط کارشناسان سایت ساز نماید ، می بایست هزینه فعال سازی مجدد به مبلغ 400 هزار ریال را پرداخت نموده و از طریق تیکت اطلاع رسانی کند.
52-با توجه به این که وب سایت های آماده سایت ساز دارای دموی آنلاین هستند ، و خریدار قبل از خرید امکان بازدید از سایت و امکانات آن دارا می باشد ، لذا قانون شماره  46 از قوانین خرید وب سایت ، در مورد وب سایت های آماده دو چندان اعمال شده و در این صورت مبالغ مربوط به وبسایت های آماده به هیچ وجه قابل عدوت نخواهد بود.
53-سایت های آماده سایت ساز زرین ، دارای 7 روز گارانتی تعویض می باشند که این مورد تنها زمانی قابل انجام می باشد که دلیل موجه و قانونی در رابطه با مشکلی که عدم امکان حل و رفع آن توسط سایت ساز زرین تایید شده باشد قابل انجام خواهد بود و در غیر اینصورت هرگونه اشتباه در انتخاب و یا عدم توجه هنگام خرید ، متوجه این گارانتی نخواهد بود.(تعویض وب سایت ها صرفا در دسته بندی خود آن سایت قابل انجام خواهد بود و تعویض با سایر دسته ها به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد)
54-با توجه به اینکه برخی از وب سایت های آماده ، فارسی سازی شده اند ، لذا هر گونه آپدیت قالب ، افزونه و سایر بخش های سایت ، مستلزم ارائه آپدیت جدید از سایت سازنده می باشد ، لذا کاربران باید تا ارائه نسخه جدید از سایت انگلیسی سازنده در مورد این سایت ها ، صبر نمایند.(ارائه آپدیت ممکن است گاها تا چند ماه به طول بیانجامد).همینطور در صورت تمایل این کاربران می توانند سفارش طراحی سایت به صورت اختصاصی دهند.
55-در صورتی که کاربری تمایل به نصب دوباره وب سایت آماده خود را به هر دلیل داشته باشد ، باید هزینه راه اندازی مجدد به مبلغ 10 هزار تومان را پرداخته و از طریق تیکت اعلام کند تا سایت مورد نظر دوباره راه اندازی گردد.
56- درصورتی که کاربری تمایل به درج محتوا توسط کارشناسان سایت ساز زرین را داشته باشد ، می بایست طرح کامل و صحیح (سایت یا طرح کشیده شده برروی کاغذ) به همراه تمامی اطلاعات برای کارشناس مربوطه ارسال نماید تا به صورت صحیح درج صورت گیرد  ، در غیر اینصورت  تاخیر یا عدم انجام صحیح اطلاعات بر عهده کاربر می باشد.
57-کاربر نمی تواند بخش های مختلف طرح ارائه شده در ابتدا را به صورت کلی تغییر دهد ، این مورد می بایست با هماهنگی کارشناس درج محتوا و درنظر گرفتن زمان صرف شده قبلی شود.
58- در طی عملیات درج محتوا ،  نباید محتوای درج شده توسط کاربر ، حذف یا ویرایش شود ، در این صورت زمان از دست رفته برای درج اطلاعات قبلی محاسبه و در صورت نیاز باید پلن جدید خریداری شود.
59-تمامی سایت های آماده سایت ساز ، دارای یک هفته گارانتی تعویض می باشند ، بنابراین کاربر می تواند در این دوره یک هفته سایت را تست کرده و در صورت نیاز اقدام به تعویض با همان دسته نماید. بدیهی است اگر این مدت زمان بگذرد ، به هیچ عنوان وب سایت تغییر یا تعویض نخواهد شد مگر اینکه دلیل موجه و قابل قبول از سمت کاربر ارائه شود.
همینطور در صورت تعویض سایت  مابه التفاوت سایت ها صرفا به حساب کاربری مشتری واریز  و امکان استفاده برای تمدید سرویس و یا خرید سرویس جدید خواهد بود.
60-در صورتی که کاربری تمایل به تعویض دامنه سایت خریداری شده به صورت کامل داشته باشد ، علاوه بر هزینه ثبت دامنه ، هزینه 20 هزار تومانی برای تنظیم مجدد هاست و سایت برای ست شدن با دامنه جدید مورد نیاز خواهد بود.(این مورد برای اضافه کردن دامنه به هاست مانند پارک دامنه اعمال نشده و به رایگان صورت می گیرد.)
61-در وب سایت های آماده ، تمامی الحاقات و پلاگین هایی که بعدا کاربر تمایل به اضافه کردن به سایت را داشته باشد ، بر عهده کاربر بوده و باید توسط او خریداری و یا نصب شود.
تبصره 61-1 : کاربر می تواند در صورت تمایل ، نحوه نصب و یا سوال خود در اینباره را از طریق تیکت با بخش پشتیبانی مطرح کند تا راهنمایی شود.
تبصره 61-2 : پشتیبانی پلاگین های نصب شده توسط کاربر ، بر عهده سایت ساز نبوده وکاربر باید از سایت ارائه دهنده پلاگین درخواست پشتیبانی نماید. همچنین با توجه به اینکه برخی پلاگین ها مخرب بوده و ممکن هست موجب بروز اختلال در سایت شود ، بنابراین تمامی مشکلات به وجود آمده در اینباره از تعهدات سایت ساز خارج می باشد.
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟ 150 کاربر این را مفید یافتند