×
دریافت قیمت
+ مشاوره رایگان

آبان 1, 1396
امتیازدهی به مشتریان در ووکامرس با YITH WooCommerce Points and Rewards

امتیازدهی به مشتریان در ووکامرس با YITH WooCommerce Points and Rewards

امتیازدهی به مشتریان در ووکامرس

در برخی از فروشگاه های اینترنتی در صورتی که خریدی انجام دهید به شما امتیازی اختصاص داده می شود و این امتیازها در سیستم به هزینه ای برای شما تبدیل می شوند.

انجام چنین کاری بسیار از طرف مشتریان هیجان اور بوده و انها سعی می کنند تا فعالیت خود را زیاد کنند تا امتیازشان بالا برود و از هزینه ای که برای امتیازایشان به دست می آید محصول خود را خرید کنند.

ازنظر ما نیز این چنین سیستمی تایید شده می باشد و می تواند باعت افزایش مشتری و جلب توجه آنها شود و از طرفی نیز مشتریان جدید به دست آید.

امتیازدهی به مشتریان در ووکامرس

البته این امکان وجود دارد که میزان هزینه برای امتیازات را تغییر دهید به این شکل که ابتدا این هزینه را برای امتیازات مشتریان بیشتر قرار دهید و به مرور زمان از ان کم کنید.

امروز در این مقاله قصد داریم تا نحوه ایجاد یک سیستم امتیازدهی به مشتریان در ووکامرس را به شما آموزش دهیم بنابراین با ما در ادامه همراه باشید.

افزونه YITH WooCommerce Points and Rewards

از افزونه ای که می توان برای این کار استفاده نمود افزونه YITH WooCommerce Points and Rewards می باشد که بسیار کار با این افزونه راحت و از افزونه های کاربردی نیز می باشد.

اولین مرحله این است که این افزونه را نصب نمایید در همین جهت باید از پیشخوان وردپرس خود این افزونه را دانلود ، نصب و فعال سازی نمایید.

پس از این کار در پیشخوان وردپرس منویی به نام سیستم امتیازدهی به منو شما اضافه می گردد که تنظیمات مربوط به ب6سیستم امتیازدهی را باید در این بخش انجام دهید.

زمانی که روی تنظیمات این منو کلیک نمایید صفحه تنظیمات برای شما نمایش داده می شود که دارای سه تب می باشد.

تنظیمات

تنظیمات امتیازدهی به مشتریان در ووکامرس

فعال کردن سیستم امتیازدهی به مشتریان در ووکامرس : روبروی این نوشته دکمه ای وجود دارد که می توانید از ان برای فعال کردن افزونه استفاده نمایید.

مقدار دهی به امتیازها:  همان طور که در مطالب بالا گفته شد می توانید برای امتیازات مبلغی را در نظر بگیرید که این گزینه تنظیمات مربوط به آن بخش را انجام می دهد.

امتیاز مشتریان

امتیاز دهی در ووکامرس

این قسمت به شما این امکان را می دهد که در ووکامرس امتیازدهی به مشتریان را اپدیت نمایید اما برای اینکه لیست مشتریان را ببینید باید بازگشت به لیست را انتخاب نمایید.

امتیاز دهی به مشتریان در ووکامرس

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید آی دی مشتریان به همراه امتیازات انها نمایش داده می شود.

حال برای دیدن امتیازات باید از صفحه سفارشات امتیاز انها را مشاهده نمایید.

حساب کاربری در افزونه امتیاز دهی به مشتریان در وردپرس

Rate this post
مقالات مرتبط
پیام بگذارید