شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بدون اینکه در گوگل جستجو نمایید اقدام به خرید کنید. امروزه بالای 85% از مشتریان برای تهیه محصولات مورد نیاز خود از جستجوی آنلاین استفاده می کنند. بنابراین این افراد نسبت به دیگران که خریدهای معمول انجام میدهند، اطلاعات بیشتری دارند و این یک واقعیت است که آنها بیشتر به بازار اشراف دارند. بنابراین باید به کیفیت بازاریابی اینترنتی در وب سایت بیشتر دقت نمود.
شما به یک استراتژی بازاریابی آنلاین نیاز دارید که در وب سایت، کیفیت بازاریابی اینترنتی را بررسی نمایید. داشتن سئو خوب، اساس استراتژی و طراحی وب سایت بصری میباشد. از نظر برخی شاید جستجوگر Google AdWords غیرضروری و گران بنظر برسد. اما شما نباید فراموش نمایید که بازاریابی درحالت کلی برای عموم میباشد.
بخشی از کیفیت بازاریابی اینترنتی در وب سایت مربوط به ساختن AdWords میباشد، که کمک می کند نسبت به رقبا برتری داشته باشید. در ادامه به چهار روش می پردازیم که بااستفاده AdWords می توانید مزیت رقابتی خود را بهبود دهید.
AdWords برخلاف نسخه های چاپی، رادیو یا تلویزیون، قابلیت اندازه گیری را با اطلاعات و زمان واقعی دارد. در ادوردز ابزارها و گزینههایی وجود دارد که این امکان را به شما می دهند به بررسی حتی کوچکترین اطلاعات عملیات تبلیغاتی تان بپردازید و این امکان برای شما وجود دارد که نتایج، تجربیات، کلیک ها، تغییرات و فروش آیتم ها را بررسی نمایید و نتیجه ای که از این کار می توانید داشته باشید این است که به راحتی شاخصهایی چون هزینه های هر تغییر و تبدیل (مشتریان بالقوه به بالفعل) و برگشت سرمایه گذاری را ردیابی کنید و حتی می توانید از زمان هایی که مشتریان با شما تماس می گیرند مطلع شوید یا اینکه در چه زمانی هایی به جستجوی محصول و یا خدمات شما می پردازند.
اینکه در کارتان دیدگاه های ارزشمند داشته باشید این توانایی را به شما می دهد که به سرعت تغییرات در عملیات کیفیت بازاریابی اینترنتی در وبسایت، ایجاد نمایید بدون اینکه نیاز باشد ماه ها صبر نمایید تا ببینید چه نتیجه ای حاصل می شود.
۲- هدفمند بودن
یکی از هدفهای اساسی که در بازاریابی وجود دارد جذب مخاطب میباشد. شما میتوانید تبلیغات ملی و یا جهانی خود را در AdWords اجرا نمایید حتی این امکان نیز وجود دارد که محدوده جغرافیایی هدف در یک شعاعی از محل تعیین شده را برای جستجوی اشخاص جهت تبلیغ محصولتان به کار بگیرید.
میتوان با نوعی دستگاه خاص ، تبلیغات را هدایت نمود به عنوان مثال اگر از طریق موبایل برخی از مشتریانتان به وب سایت دسترسی دارند. میتوانید برای این دسته از افراد بر روی جستجوهای موبایل تمرکز داشته باشید.
۳- انعطاف پذیری
خدماتی که Google AdWords انجام میدهد با هفت روش مختلف تبلیغاتی می باشد که این روش ها عبارت است از :
تفاوت AdWords با تبلیغات سنتی در هزینه و مقیاسپذیری میباشد. درست است که یک خرده فروش در عملیات AdWords دهها میلیون دلار هزینه میکند. لذا این بسیار مهم است که شما میزان هزینهای که میخواهید برای تبلیغات انجام دهید، مشخص نمایید و با داشتن یک استراتژی درست برای تبلیغات میتوانید تبلیغات خود را آغاز نمایید.
معرفی افزونه Google Adwords برای وردپرس
این افزونه این امکان را به شما می دهد که وردپرس خود را به وبسایت اصلی متصل نمایید و به صورت کامل در فروشگاه ووکامرس، سفارشات مشتریان و خرید آنها را از طریق Google Adwords در وردپرس مشاهده کنید.
پیام بگذارید