توسعه اینترنت و فضای رقابت بین کسب و کارهای مختلف در عرصه تجارت الکترونیک باعث شده است تا حضور تمام کسب و کارها در دنیای دیجیتال مارکتینگ ضروری باشد. چرا که عدم حضور در این عرصه باعث حذف بخشی از بازار آن کسب و کار شده و باعت عقب افتادگی نسبت به رقبا خواهد شد. طراحی سایت برای شرکت های بازرگانی که در زمینه صادرات و واردات کالاهای تجاری فعالیت می کنند، یک ابزار بسیار اساسی و مهم برای معرفی برند و محصولات بصورت آنلاین است. این امر علاوه بر افزایش اعتبار شرکت بازرگانی نزد مشتریان، در صورتی که سایت بازرگانی بصورت چندزبانه طراحی شود، می تواند در سطوح بین المللی نیز فعالیت و ارتباطات شرکت را براحتی تامین نماید. چنانچه به دنبال جذب مشتریان داخلی و خارجی هستید و میخواهید محصولات و خدمات شرکت بازرگانی خود را در سطح بین المللی ارائه نمایید، بهترین بستر فراهم کننده ی این امکان، طراحی سایت بازرگانی می باشد که در ادامه تمام نکات مهم برای راه اندازی یک سایت بازرگانی را توضیح داده ایم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید تصمیم گیری درستی در این زمینه اتخاذ نمایید. برای مشاهده قیمت انواع سایت آماده روی دکمه زیر کلیک کنید.
امکان عضویت در سایت | طراحی اختصاصی رابط کاربری | ارسال خبرنامه به کاربران |
طراحی ریسپانسیو | پنل مدیریت ارتباط با کاربران | امکان پشتیبان گیری از اطلاعات سایت |
امکان ارتباط میان کاربران سایت | قابلیت درج نامحدود اطلاعات محصولات و اطلاع رسانی ها و ... | جستجوی پیشرفته در سایت |
امکان فروش آنلاین بوسیله درگاه پرداخت | امکان شخصی سازی بخش های مختلف | امکان چندزبانه بودن سایت |
امکان اتصال به اپلیکیشن موبایل | تعیین سطوح دسترسی کاربران | امکان درج محتوای ویدئویی و تصویری محصولات |
امنیت سایت | سازگاری با موتورهای جستجو | امکان بروزرسانی تکنولوژی سایت |
وبلاگ آموزشی سایت | امکان نظرسنجی کاربران | امکان پشتیبانی خدمات از طریق سایت |
یکی از راه هایی که می تواند مزایای ذکر شده را برای سایت شما فراهم کند این است که کلمات کلیدی هدف مربوط به محصولات خود را استخراج نموده و با تولید محتوای با کیفیت برای آنها، سایت خود را در آن کلمات کلیدی برای موتورهای جستجو بهینه نمایید. این امر باعث می شود تا افرادی که این کلمات را در موتورهای جستجو و بویژه گوگل سرچ می کنند، در رتبه های بالاتری در صفحه نتایج گوگل ظاهر می شوید و احتمال بازدید از سایت شما بالاتر رفته و در نتیجه افزایش ترافیک ورودی به سایت شما باعث افزایش فروش و اعتبار شما نیز خواهد شد. چنانچه یک سایت بازرگانی راه اندازی کرده اید و قصد سئوسازی آن را دارید می توانید با مشاوران ما در سایت ساز زرین در ارتباط باشید تا با دریافت مشاوره رایگان، خدمات سئو سایت مناسب کسب و کار خود را دریافت نمایید.
برای راه اندازی یک سایت بازرگانی در ابتدا مهم ترین مساله این است که تمام نیازمندی های خود را بصورت یک لیست آماده نموده و در اختیار یک شرکت یا تیم توسعه دهنده وبسایت قرار دهید تا وبسایت مورد نظر شما را متناسب با نیازمندی های شما طراحی و راه اندازی نمایند. برای راه اندازی وبسایت دو حالت ممکن وجود دارد : اولین حالت این است که از تیم توسعه دهنده بخواهید یک وبسایت کاملا اختصاصی بر اساس نیازهای شما طراحی نمایند که این حالت هزینه و زمان بسیار زیادی لازم دارد و از طرف دیگر حالت دوم این است که از سایت ها آماده که اساسی ترین نیازمندی های اولیه وبسایت ها را از قبل طراحی و آماده کرده اند و با هزینه ای مقرون بصرفه تر و در زمانی سریع تر می توانید سایت بازرگانی خود را راه اندازی کنید و در صورت نیاز برای شخصی سازی و افزودن امکانات جدید تر، با هزینه ای بسیار کمتر آن ویژگی را به وبسایت خود اضافه نمایید. برای مطالع دقیق تر تفاوت بین سایت آماده و اختصاصی اینجا کلیک کنید.
پس از انتخاب یکی از دو حالت بالا برای راه اندازی سایت بازرگانی خود، گام بعدی خرید دامنه و هاست مناسب و قرار دادن سایت روی آنها است. با خرید سایت از سایت ساز زرین این خدمات نیز بصورت رایگان همراه با پلن انتخابی مورد نظر شما، در اختیار شما قرار می گیرد. با توجه به مطالب گفته شده در مورد مزایای سایت های آماده و اختصاصی که می توانید برای شرکت بازرگانی خود طراحی نمایید، چنانچه تمایل به خرید و راه اندازی یک وبسایت برای کسب و کار خود دارید، میتوانید از طریق راه های ارتباطی که در انتهای این صفحه آورده ایم مراجعه کنید و با دریافت مشاوره رایگان بهترین انتخاب را داشته باشید.
اینکه کاربران سایت بتوانند به زبان مادری یا مورد علاقه خود وبسایت شما را مشاهده کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را به زبان هدف خود بدست آوردند، تاثیر بسیار زیادی در جلب رضایت آنها دارد و بویژه برای یک سایت بازرگانی که احتمالا در گستره بین المللی فعالیت می کند نیز این امر اهمیت دوچندانی پیدا می کند. در صورتی که در مورد چند زبانه کردن سایت بازرگانی خود تردید دارید یا در مورد نحوه انجام آن اطلاعی ندارید در این بخش اطلاعات مورد نیاز شما را گردآوری کرده ایم: ابتدا بازار هدف خود را بررسی کنید و ببینید کاربران و مشتریان احتمالی شما در چه موقعیت های جغرافیایی قرار دارند و زبان گفتار اصلی آنها چیست؟ حال باید برای هر یک از این زبانها محتوای اولیه سایت خودرا ترجمه کنید و برای تمام آن ها صفحات مخصوص را به آن زبان بسازید تا هر یک از کاربران بتوانند صفحه مورد نظر را به زبان خود مشاهده کند. برای چند زبانه کردن سایت نیز دو روش وجود دارد : روش اول این است که هر صفحه را به ازای هر زبان مجددا طراحی کنید و تعداد صفحات زیادی به زبان های مختلف برای کاربران مختلف بسازید. روش دوم استفاده از افزونه های ترجمه محتوای سایت به چند زبان مانند افزونه WPML برای سایت های وردپرسی است که شما صرفا با طراحی یک صفحه، آن را به چند زبان ترجمه می کنید و برای هر کاربر به زبان خودش ترجمه و نمایش داده می شود.
استفاده از المان های صفحه، رنگ ها، تصاویر، ویدئوها و محتواهایی که بصورت اختصاصی و شخصی سازی شده متناسب با هویت بصری برند شما طراحی می شود، باعث می شود سایت شما از دید کاربران حرفه ای تر بنظر بیاید و تاثیر زیادی در جلب اعتماد آنها خواهد داشت. بنابراین چنانچه بعد از راه اندازی سایت بازرگانی خود تصمیم داشتید رابط کاربری سایت خود را شخصی سازی کنید و محتواهای بصری زیبا ایجاد کنید، میتوانید با تیم طراحی گرافیک سایت ساز زرین در ارتباط باشید. برای مشاهده خدمات طراحی گرافیک سایت ساز زرین بر روی دکمه زیر کلیک کنید:
تماس بگیرید
ما همیشه آماده پاسخگویی به کاربران گرامی هستیم.
تلفن دفتر مرکزی :
02171053933
تلفن مشاوره:
09104326225
پیام بگذارید