امروزه اینستاگرام به یکی از ابزارهای مهم در دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است. در اصل در ابتدا بسیاری از کسب و کارها برای شروع آنلاینسازی خدمات خود از اینستاگرام بهرهمند میشوند و پس از گذشت زمان وارد حوزه سایت و راهاندازی و سئوسازی آن میشوند. از این رو برای اینکه بتوان بیشترین بهره را از پیج اینستاگرام برد بهتر است با استفاده از الگوریتم ها و استانداردها و قواعد حاکم بر اینستاگرام پیش رفت. در صورتیکه شما هم تمایل دارید پیج خود را ارتقا دهید میتوانید با استفاده از طرح آنالیز رایگان پیج اینستاگرام در سایت ساز زرین اولین قدم خود را بردارید. برای شروع میتوانید از قسمت پایین شروع کنید.
پس از اینکه آی دی پیج شما توسط کارشناسان ما دریافت شد، چندین آنالیز بر روی پیج شما و پیجهای مشابه شما انجام خواهد شد. اطلاعاتی که توسط ما آنالیز میشوند عبارتند از : درصدی از میزان فالوورهای واقعی و فالوورهای فیک پیج و اطلاعات آماری دقیقی از کامنت های پست از جمله واقعی و غیرواقعی بودن آنها که این آمار در اختیار ادمین پیج قرار میگیرد.
الگوریتمهای اینستاگرام همانند الگوریتمهای گوگل است و براساس هوش مصنوعی و الگوریتمهای یادگیری ماشین کار میکنند. این الگوریتمها مدام در حال به روزرسانی هستند تا بتوانند بهترین تجربه کاربری را برای کاربران اینستاگرام رقم بزنند. با توجه به آپدیت شدن الگوریتمها هموراه معیارها و استاندارهایی برای پست و استوری و در حالت کلی برای پیج در نظر گرفته میشود که کاربران جهت ارتقا پیج ملرم به رعایت آنها هستند. از این ما در سایت ساز زرین در تلاش هستیم تا آنالیز خود را بر اساس آخرین معیارهای و آپدیتهای الگوریتمها پیش ببریم.
پس از آنالیز پیج شما و همین طور آنالیز رقبای شما بهترین راهکارها و پیشنهادات در جهت بهبود و ارتقا پیج به شما داده خواهد شد. درصورتی که بتوانید تمامی این راهکارها و نکات را در پیج خود پیاده سازی نمایید مطمئنا پیج شما در حوزه کاری خودتان به یکی از پیج های قدرتمند تبدیل خواهد شد. زیرا تمامی تلاش ما این است که بتوانیم براساس آخرین معیارها و الگوریتمهای اینستاگرام پیش برویم و بتوانیم نکاتی را به شما ارائه دهیم که کمتر پیجی به رعایت انها پرداخته اند. اگز شما هم تصمیم جدی به ارتقا پیج خود گرفته اید همین حالا آی دی پیج خود را برای ما ارسال نمایید.
بله یکی از مهمترین اقداماتی که در آنالیز پیج اینستاگرام انجام میشود بررسی و آنالیز پستهای شما است. زیرا پستهای یک پیج محتواهایی هستند که در معرض دید کاربران هستند. از این رو ما با آنالیز پست های شما بهترین نوع پست متناسب با کسب و کارتان را پیشنهاد خواهیم داد.
با توجه به حوزه کسب و کار میتوان تصمیم گرفت که برای شروع کسب و کار آنلاین ابتدا پیج مناسب است یا سایت. این مورد تا حد بسیار بالایی به این بستگی دارد که رقبا پگونه کار کرده اند. در حالت کلی در صورتی که کسب و کار شما به گونه ای است که رقبای زیادی دارید و این رقبا از سایت و پیج به صورت همزمان استفاده کرده اند شما هم باید همین اقدام را انجام دهید ولی برای تسریع این فرآیند میتوانید ابتدا یک پیج راهاندازی نمایید و سپس به مرور زمان سایت خود را راهاندازی و سئوسای نمایید.
بله، برای اینکه بتوان راهکارهای مناسبی جهت افزایش فروش و بهبود و ارتقا پیج شما ارائه دهیم علاوه بر پست ها استوری ها و موارد دیگر را نیز بررسی خواهیم نمود.
آمار مربوط به تعداد بازدید پست (Profile visit)، دیده شدن پست (impression)، تعداد بازدیدهای هر کاربر (Reach)، نرخ درگیری (Engagement) که مربوط به لایک، کامنت و ذخیره است و همچنین آمار مربوط به بازدیده کنندهها یعنی جنسیت، سن و لوکیشن بررسی میشوند.
پیام بگذارید