×
دریافت قیمت
+ مشاوره رایگان

خرید سایت ورزشی حرفه ای در سایت ساز زرین

امروزه بسیاری از حرفه‌ای‌ها، به کمک دنیای اینترنت، فعالیت‌های ورزشی، باشگاه یا تیم خود را به افراد بیشتری از جامعه معرفی می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید جزئی از آن‌ها باشید، همین حالا سایت ورزشی خود را انتخاب کنید. با ساخت سایت ورزشی می‌توانید برندسازی کنید، خدمات و کلاس‌های آموزشی خود را به افراد زیادی معرفی کنید، اخبار و محتوای ورزشی منتشر کرده و برنامه‌ها و طرح‌های ورزشی را اطلاع‌رسانی کنید.

خرید سایت ورزشی از سایت ساز زرین به سادگی قابل انجام است. کافی است شما سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید تا راه‌اندازی شده و در اختیار شما قرار گیرد. اگر برای انتخاب سایت مناسب نیاز به کمک و مشاوره دارید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید سایت، با مشاوران سایت ساز زرین تماس گرفته و مشاوره رایگان خرید سایت دریافت کنید.

ساخت سایت ورزشی

سایت ورزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید!

یک وب سایت برای کمک به ترویج سازمان ورزشی شما در جامعه بسیار مهم است. همچنین روشی موثر برای کمک به سازماندهی، مدیریت ثبت نام و جمع آوری پرداخت ها است. همچنین می توانید از یک وب سایت برای جمع آوری کمک مالی، حمایت مالی، استخدام داوطلبان و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید. داوطلبان ورزشی که می خواهند یک طراحی سایت ورزشی برای تیم خود انجام دهند اغلب سوالات زیادی دارند. آیا باید طراح استخدام کنم؟ بهترین استراتژی طراحی سایت ورزشی چیست؟ از چه فونتی استفاده کنم؟ ظاهر و احساس آن چگونه خواهد بود؟ انجام یک طراحی سایت ورزشی برای تیم ورزشی شما صرفاً به هم زدن متن و تصویر نیست. این امر مستلزم بررسی و برنامه ریزی دقیق است و این راهنما شما را از طریق موارد مهمی که باید در هنگام طراحی سایت ورزشی خود در نظر بگیرید، راهنمایی می کند.

در این قسمت وب سایت‌هایی که شما می توانید در زمینه‌‌های ورزشی و اخبار ورزشی از آن‌ها استفاده کنید ، نمایش داده می شود. جهت مشاهده‌ی هر سایت بر روی تصویر آن و یا عبارت «دریافت مشاوره و خرید آنلاین سایت» کلیک نمایید.

خرید سایت ورزشی
وب سایت حرفه ای پرند

وب سایت پرند، سایتی کاملا زیبا، حرفه ای و با گرافیک و امکانات متنوع می باشد که برای راه اندازی انواع وب سایت حرفه ای ورزشی، خبری، آموزشی، نمایشگاهی، اطلاع رسانی و ... مناسب است. وب سایت ورزشی و حرفه ای پرند دارای مدیریت فارسی و آموزش استفاده از سایت می‌باشد و مجموعه‌ی این موارد باعث شده است که ویرایش این سایت به سهولت توسط کاربران عزیز قابل انجام باشد. نکته‌ی مثبت این است که کاربرن برای ویرایش این سایت و درج اطلاعات مورد نظر خود در ان، نیاز به داشتن هیچگونه دانش برنامه‌نویسی ندارند. به همراه خرید این وب سایت ، یک عدد هاست و یک عدد دامنه ملی به صورت کاملا رایگان از سایت ساز هدیه بگیرید. کاربران عزیز می‌توانند پس از دریافت مشاوره‌ی رایگان خرید سایت و همچنین مشاهده‌ی دموی سایت‌ها به صورت آنلاین این سایت حرفه‌ای را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنند.

 
خرید آنلاین سایت

طراحی سایت ورزشی

 

شما برای طراحی سایت ورزشی می توانید از عناوین و موضوعات مختلفی از جمله: وبسایت یک تیم ورزشی، وبسایت هوادارن یک تیم، مجله ورزشی آنلاین یا طراحی سایت فروشگاهی برای فروش محصولات ورزشی داشته باشید. این کل ماجرا نیست، شما می توانید هر یک از سایت های گفته شده را برای طراحی سایت ورزشی انتخاب کنید. اما مهم تر از انتخاب موضوع این است که وبسایت شما باید قابلیت این را داشته باشد تا به مخاطب بگویید که در سایت دنبال چه چیزی بگردند که در سایت های دیگر وجود ندارد.

یک وبسایت ورزشی باید اطلاعات مهمی مانند آمار زنده بازی ها، تاریخ برگزاری رویداد های مهم ورزشی، آمار بازیکنان و نتایج بازی ها را ارائه دهد. به همین دلیل سازماندهی و برنامه ریزی مناسب در طراحی سایت ورزشی بسیار ضروری است.

با این حال بازهم سازمان دهی مناسب در نگاه اول الویت نیست. وبسایت ورزشی شما باید طراحی بسیار جذابی داشته باشد، استفاده از آن آسان باشد و در همان نگاه اول تمام اطلاعاتی که ما نیاز داریم را در اختیار ما قرار دهد.

اگر قصد طراحی سایت ورزشی را دارید. سایت ساز زرین با سابقه چند ساله در این حوضه می توانید بهترین و زیباترین طراحی سایت ورزشی را برای شما انجام دهد تا دیگر نگران موضوعی نباشید.

در ادامه قصد داریم به برخی از مهم ترین نکات طراحی سایت ورزشی بپرداریم.

اگر قصد دارید سایت ورزشی خود را، خودتان راه اندازی کنید حتما این سوال برایتان پیش آمده که چگونه و از کجا باید شروع کنم؟ شما می توانید با استفاده از قالب های وردپرس که میتوان گفت بهترین و آسان ترین راه برای سخت سایت ورزشی هست انجام دهید. و یا اینکه اگر هیچ اطلاعاتی از این موضوع ندارید یک تیم طراحی سایت استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهند.

در ادامه به طور کاملا مختصر مراحل طراحی سایت ورزشی را بیان میکنیم.

  • یک هاست متناسب با سرمایه خود انتخاب کنید.
  • دامنه خود را خریداری کنید.
  • یک موضوع برای سایت ورزشی خود انتخاب کنید.
  • وردپرس خود را راه اندازی کنید.
  • صفحه اول خود را طراحی کنید.
  • وب سایت خود را سفارشی سازی کنید تا از رقبا متمایز باشید.

ایجاد یک سایت و طراحی زیبا می تواند چالش برانگیز باشد، البته، اگر این کار را به سایت ساز زرین بسپارید، دیگر لازم نیست این فرایند پیچیده را دنبال کنید. اما بهترین راه برای انجام آن این است که طراحی را ساده و منحصر به فرد انجام دهید. برای ساده کردن فرآیند و اطمینان از دریافت بهترین نتایج، در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند ساخت سایت ورزشی خود را شروع کنید.

قبل از طراحی چیدمان سایت را مشخص کنید

 

سایت ورزشی شما باید طراحی حرفه ای داشته باشد. برای انجام این کار، باید به چیدمانی که انتخاب می کنید توجه ویژه ای داشته باشید. چیدمان باید به گونه ای طراحی شود که محتوا، تصاویر، ویدیو و نمودار و ... به طور نامنظم در سایت قرار نگیرد.

یک چیدمان ضعیف می تواند دلیل شکست شما در تبدیل کردن کاربران به مشتری باشد. طراحی و چیدمان در واقع اولین و مهم ترین قسمت یک وب سایت است که توجه مشتریان را به خود جلب می کند. اگر طراحی شما به زیبایی انجام شده باشد، مشتریان را هیجان زده می کند تا محتوا و هر آنچه که آماده کرده اید را مشاهده کنند.

برای داشتن طراحی مناسب به نکات زیر توجه کنید.

  • طراحی خود را ساده نگه دارید
  • حتما از لوگوی اختصاصی خود استفاده کنید
  • در شروع کار از یک موضوع منسجم استفاده کنید
  • از ترکیب رنگ های مناسب و متضاد استفاده کنید

طرح های رنگی مناسب انتخاب کنید

 

رنگ های مختلف پیام های متفاوتی را منتقل می کنند و احساسات متفاوتی را در افراد ایجاد می کنند. بسته به موضوع سایت خود، باید رنگی را انتخاب کنید که بر روی افراد تأثیر بگذارد به نحوی که منجر به تبدیل کاربر به مشتری شود.

در طراحی سایت ورزشی رنگ‌های تیره معمولاً نشان‌دهنده پرخاشگری، شدت و قدرت هستند. در حالی که سایه‌های روشن‌تر احساس آرامش می‌دهند. برخی از بهترین سایت های ورزشی رزمی از سایه های مختلف قرمز و مشکی استفاده می کنند.

از رنگ های تسکین دهنده مانند آبی روشن، سبز و سفید می توان برای ورزش یوگا استفاده کرد. وب سایت های ورزشی افراطی نیز به رنگ های تیره نیاز دارند.

خرید سایت ورزشی

ساخت سایت ورزشی ، مزایا و کاربردها !

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند از طریق اینترنت به اطلاعات و موارد مورد نیاز خود دست پیدا کنند. شاید بتوانیم دلیل این موضوع را مشغله‌ی زیاد، کمبود زمان، نیاز به انجام سریع‌تر کارها و تا حد زیادی راحت‌طلبی ذاتی انسان‌ها بیان کنیم. بنابراین افرادی در فعالیت‌ها و کسب و کار خود موفق‌تر هستند که بتوانند از علاقه‌ی افراد به استفاده از اینترنت، به نفع فعالیت‌ها و کسب و کار خود استفاده کنند.

اما ساخت سایت ورزشی چه کاربردی می‌تواند داشته باشد؟ طراحی وب‌سایت ورزشی برای افرادی که صاحب یک باشگاه یا مجموعه‌ی ورزشی هستند، گروه یا تیم دارند و علاقه‌مندان به تولید محتوای ورزشی می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. شما می‌توانید از طریق یک سایت ورزشی طرح‌ها و کلاس‌های آموزشی خود را معرفی کنید، محصولات ورزشی خود را به فروش برسانید، تصاویر و ویدئوهای مختلفی از فعالیت‌ها و محیط ورزشی خود قرار دهید، محتواها و اخبار ورزشی مختلفی تولید کنید و در نهایت فعالیت‌های ورزشی خود را به افراد بیشتری از جامعه معرفی نمایید.

راه‌اندازی و خرید سایت از سایت ساز زرین به سادگی آب خوردن اتفاق می‌افتد. کافی است که شما سایت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید تا در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان سایت ساز زرین راه‌اندازی شده و در اختیار شما قرار گیرد. همچنین در صورت نیاز می‌‌توانید پیش از خرید سایت از متخصصان سایت ساز زرین مشاوره‌ی رایگان دریافت کنید.

چگونه از طراحی سایت ورزشی کسب درآمد کنیم؟






راه های زیادی برای کسب درآمد از طراحی سایت ورزشی وجود دارد که به برخی از آنها اشاره و توضیح می دهیم.

آموزش آنلاین رشته های ورزشی
فروش لوازم ورزشی
ارائه برنامه ورزشی
سامانه ثبت نام باشگاه های ورزشی
تبلیغات و برندسازی با صفحات ورزشی






آموزش آنلاین رشته های ورزشی : اولین راه برای کسب درآمد از طراحی سایت ورزشی، فروش تمرینات است، این کار باعث می شود تمرینات شما به افراد بیشتری برسد و سود بهتری کسب کنید، البته تا زمانی که آموزش تخصصی و حرفه ای باشد.


فروش لوازم ورزشی : راه دوم برای کسب درآمد از راه طراحی سایت ورزشی، فروش لوازم ورزشی است که در این زمینه باید تولید محتوای قوی تری در نظر گرفته شود و محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب بارگذاری شود تا در بازار رقابت نتیجه بگیرد. یکی از ویژگی های تجهیزات ورزشی، گستردگی و تنوع محصولات قابل انتخاب است.


ارائه برنامه ورزشی : راه سوم کسب درآمد از طراحی سایت ورزشی، نمایش برنامه های ورزشی مانند برنامه های تمرینی، برنامه های تغذیه و ... است. ارائه یک برنامه حرفه ای نه تنها اعتبار بیشتری کسب می کند و به نفع دیگران است، بلکه بینندگان بیشتری را جذب می کند و در نتیجه درآمد بیشتری کسب می کند.


ثبت نام باشگاه های ورزشی : توجه داشته باشید که می توانید فرآیند ثبت نام دوره را به صورت آنلاین مدیریت کنید، بنابراین زمانی برای ثبت نام و پرداخت شهریه ندارید و افراد می توانند به صورت 24 ساعته در هر نقطه از جهان در دوره های شما شرکت کنند ثبت نام و پرداخت کنید.


تبلیغات و برند سازی : با سفارش طراحی سایت ورزشی، جدای از افزودن امکانات و امکانات رفاهی ذکر شده به کسب و کار شما، یکی از مسائل مهمی که پیش خواهد آمد، برندسازی است. یکی از تاثیرات برندسازی این است که شما معتبرتر می شوید که در فضای مجازی بسیار مهم است. .

قیمت طراحی سایت ورزشی

تا زمانی که با سازنده صحبت نکنید نمی توان قیمت دقیق را منتشر کرد، اما ویژگی ها و امکاناتی که می خواهید در طراحی سایت ورزشی شما درج شوند باعث تغییر قیمت ها می شود که بسته به نیاز شما متفاوت است. هزینه طراحی سایت ورزشی یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در انتخاب تیم طراحی سایت حرفه ای باید به آن توجه کنید. حرفه ای ترین خدمات معمولا قیمت بالایی دارند اما در مورد ایجاد وب سایت می توان گفت که قیمت وب سایت ورزشی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها تخصص حرفه ای وب سایت است. هزینه طراحی سایت ورزشی بستگی به امکانات پیاده سازی شده در سایت دارد. هرچه چنین امکاناتی بیشتر باشد، توسعه یک وب سایت ورزشی هزینه بیشتری خواهد داشت. البته ممکن است سایت شما امکانات خاصی نداشته باشد که در این صورت می توانید سایت خود را در وردپرس پیاده سازی کنید اما اگر سایت شما نیاز به امکانات خاصی دارد پس باید از طراحی خاصی برای سایت ورزشی خود استفاده کنید و هزینه بالایی هم دارد. طراحی سایت ورزشی فقط برای وردپرس نیست.

یکی دیگر از عواملی که در تعیین هزینه طراحی سایت ورزشی موثر است، مدت زمان طراحی سایت و تیم متخصص برای انجام کار است. هر چه زمان ساخت یک سایت بیشتر باشد و طراحی حرفه ای تری روی آن اعمال شود، هزینه طراحی سایت ورزشی بیشتر خواهد بود. به طور کلی قیمت طراحی سایت ورزشی در سایت ساز زرین قابل قبول است و شما می توانید برای اطلاع از هزینه طراحی سایت و دریافت مشاوره رایگان در زمینه انواع طراحی سایت و همچنین راه اندازی سایت ورزشی با ما تماس بگیرید.

چرا طراحی سایت ورزشی!!



سؤالات متداول قبل از خرید سایت ورزشی

قیمت سایت ورزشی به مواردی از جمله امکانات سایت و میزان انعطاف پذیری آن بستگی دارد. بنابراین قیمت خرید سایت ورزشی نسبت به هر سایت متفاوت است. در سایت ساز زرین تلاش شده است سایت‌ها با تنوع بالایی از نظر امکانات و در نتیجه قیمت ارائه شوند تا همه‌ی افراد بتوانند با توجه به امکانات و بودجه‌‍ی مورد نظرشان، سایت مناسبی را انتخاب کنند. علاوه بر این تمامی سایت‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. بنابراین پایین بودن قیمت یک سایت نشان دهنده‌ی بی کیفیت بودن آن نیست.

برای اینکه بتوانید علاوه بر قرار دادن خدمات و محتوای مورد نظرتان، محصولات ورزشی را هم در سایت خود به فروش برسانید، باید سایت مورد نظر خود را از بین سایت‌های فروشگاهی یا سایت‌های شرکتی فروشگاهی ارائه شده توسط سایت ساز زرین انتخاب کنید. در واقع بهتر است به جای ساخت سایت ورزشی ، از خدمات طراحی سایت فروشگاهی یا خرید سایت شرکتی فروشگاهی سایت ساز زرین استفاده کنید. این سایت‌ها امکانات فروشگاهی بالایی دارند، برخی از آن‌ها اپلیکیشن فروشگاهی دارند و از انعطاف بالایی برخوردار هستند.

تا 30 روز پس از خرید سایت، امکان تعویض آن با سایت‌هایی از همان دسته‌بندی وجود دارد. این به این معنی است که در صورتی که شما سایت خود را از دسته‌بندی سایت ورزشی انتخاب کرده باشید، می‌توانید سایت خود را با سایتی که در همان دسته‌بندی ارائه شده است، تعویض نمایید. علاوه بر این برای اینکه بتوانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید، 7 روز مهلت تست رایگان برای مشتریان سایت ساز زرین در نظر گرفته شده است.

سایت‌ها متناسب با امکاناتی که دارند، قیمت‌گذاری شده‌اند. بنابراین سایتی با امکانات بیشتر، قیمت بالاتری هم خواهد داشت. اما این به این معنا نیست که سایت‌های با قیمت پایین‌تر کیفیت و کارآیی لازم را ندارند. تمامی سایت‌های خبری ارائه شده توسط سایت ساز زرین از کیفیت خوبی برخوردار هستند . شما می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه‌ی خودتان، ساخت سایت خبری خود را انجام دهید.

سایت‌های ورزشی ارائه شده با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده‌اند و مدیریت ساده‌ای دارند. به این معنا که درج و انتشار محتوا در این سایت‌ها به راحتی قابل انجام است. علاوه بر این آموزش نحوه استفاده از سایت هم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در صورتی که مشتریان با مشکل یا سؤالی در حین کار کردن با سایت مواجه شوند، می‌توانند سؤالات خود را به صورت تلفنی و یا از طریق تیکت با بخش پشتیبانی سایت ساز زرین مطرح کرده و از کمک کارشناسان پشتیبانی بهره‌مند شوند.

بله، تمامی سایت‌های ارائه شده توسط سایت ساز زرین بر اساس اصول سئو طراحی شده‌اند. مواردی از جمله ریسپانسیو بودن هم در مورد تمامی این سایت‌ها رعایت شده است. بنابراین شما با خرید سایت ورزشی از این سایت ساز، سایتی در اختیار خواهید داشت که تمامی پتانسیل لازم برای کسب رتبه‌های برتر گوگل را دارد.

از لینک های زیر دیدن نمایید:

راه های ارتباط با ما

تماس با ما
2.9/5 - (7 امتیاز)
پیام بگذارید
  1. حمید گفت:

    سلام دوستان من میخواستم سایتی بخرم که بتونم در زمینه ی رشته های ورزشی مختلف و البته کلاس های خودم اطلاع رسانی کنم. همینطور یک سری نکات رو در قالب مقاله بتونم در اختیار دیگران قرار بدم. سایت پرند رو خریدم و خیلی راضی هستم. بخصوص که قرار دادن محتوا و مدیریت این سایت هم برای منی که تازه کار بودم خیلی راحت بود.

    • سایت ساز زرین گفت:

      سلام دوست عزیز سپاس از شما برای انتخاب سایت ساز زرین. موفق و پیروز باشید.

    • ملکی گفت:

      سلام خدمت شما من یک سایت شرکتی و یک سایت فروشگاهی از شما تهیه کردم و از بابت کاربردی بودن و کیفیت سایت ها و پشتیبانی شما بسیار راضی هستم. حالا قصد تهیه سایت ورزشی دارم. میخواستم بدونم آیا سایت های ورزشی شما هم کیفیت لازم رو دارن؟

      • سایت ساز زرین گفت:

        سلام دوست عزیز سپاس از همراهی شما. تمامی سایت‌های ارائه شده توسط سایت ساز زرین از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای اینکه بتوانید مناسب‌ترین سایت را انتخاب کنید، پیشنهاد میکنیم حتما پیش از خرید سایت، مشاوره رایگان خرید سایت دریافت نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره‌های 02171053933 و 09104326225 در تماس بگیرید.

      • روناک گفت:

        من قصد خرید سایت ورزشی دارم. میشه بدونم سایت های شما چه امکاناتی دارن؟

        • سایت ساز زرین گفت:

          سلام دوست عزیز اغلب امکانات هر سایت، در صفحه‌ی مربوط به اون درج شده. علاوه بر این استفاده از بعضی سایت های شرکتی سایت ساز زرین هم میتونه براتون مناسب باشه. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره‌ی رایگان با شماره‌های 02171053933 و 09104326225 تماس بگیرید. موفق و پیروز باشید.

        • ثابتی گفت:

          سلام. اولش برام جالب بود که در زمینه ورزشی سایت اختصاصی ارائه میدید. بعد دیدم توی خیلی از زمینه ها سایت اختصاصی ارائه میدید. واقعا خیلی جذاب و حرفه ای هستید. خوشحالم که ازتون خرید کردم.

          • سایت ساز زرین گفت:

            سلام دوست عزیز ما در سایت ساز زرین تلاشمون رو میکنیم تا بتونیم سایت‌هایی رو به صورت اختصاصی برای هر کسب و کار ارائه بدیم. خوشحالیم و باعث دلگرمی ماست که این موضوع مورد توجه شما قرار گرفته. موفق باشید.

          • nima maleki گفت:

            مشاوره قبل از خرید سایت ورزشی در چه زمینه های ارائه میشه؟

            • soha nazari گفت:

              سلام من سایت ورزشی مورد نظرم رو از سایت ساز زرین خریداری کردم و از سایت و خدماتی که دریافت میکنم رضایت کامل دارم و از زحمات و تلاش های شما بسیار ممنونم. یک انتقادی هم از شما دارم. تنوع سایت های فروشگاهی و شرکتی شما بسیار بالاست اما در زمینه ورزشی تنوع کمتری دارید. ای کاش سایت های بیشتری در زمینه ورزشی ارائه بدید.