در سئو و بهینه سازی سایت ، آدرس سایت ها هم یکی دیگر از فاکتورها محسوب می شود بنابراین در این جا سوال پیش می اید که آیا آدرس فارسی بهتر است یا آدرس های انگلیسی ؟
جواب این سوال اینگونه می باشد که آدرس های انگلیسی براساس نظر سئوکاران بهتر از آدرس فارسی می باشد حال در ادامه با ما باشید به دلایل دیگری که آدرس های انگلیسی را نسبت به آدرس های فارسی برتر نموده اند بپردازیم.
موتور جستجو گوگل این قابلیت را دارد که ارتباط بین کلمات فارسی و انگلیسی ایجاد کند به این صورت که اگر شما یک کلمه خارجی را در گوگل به صورت فارسی وارد نمایید ، گوگل بین این دو ارتباط معنایی برقرار می کند.
آدرس های غیر استاندار به آدرس هایی گفته می شود که از حروف غیر استاندار در آن استفاده شده است.
حروفی که یک url استاندارد رو تشکیل میده عبارتاند از:
حروف انگلیسی
عدد
حروف فارسی
خط تیره (-)
پیشنهاد می شود که از این کاراکترها استفاده نشود :
فاصله (یک فضای خالی یا space)
Underline (_)
نقطه (.)
مد (~)
Number (#)
نتیجه گیری
ودر آخر باید گفت که اگر شما براساس اصول آدرس خود را انتخاب نمایید ، فرقی نمی کند که آدرس فارسی یا انگلیسی باشد.
پیام بگذارید