در شبکههای اجتماعی ، کسب و کارهای بسیاری فعالیت انجام میدهند. این شبکهها برای کسب و کارها به عنوان راهی برای افزایش تعداد بازدیدکننده و همچنین راهی برای ساختن پایگاه ثابت اجتماعی مطرح شدهاند، ولی تمامی این افراد از محتوایی که در شبکه های اجتماعی تولید میشود آنچنان که باید سود کنند این کار انجام نمیشود.
چنانچه محتوا برای شما از اهمیت خاصی برخوردار میباشد، باید این موضوع که از طریق محتوا در شبکه های اجتماعی تولید میکنید مخاطبان را جذب نمایید نیز برایتان مهم باشد. از راه هایی که میتوانید استفاده نمایید، این است که محتوای تولید شده را بیش از یک بار به اشتراک بگذارید.
زمانی که پست را انتشار دادیم باید بلافاصله آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاریم. به عبارتی برای پست ها تعداد مشخصی کلیک تضمین میکنیم.
ولی اگر برای بار دوم لینک را به اشتراک بگذاریم، براساس قانون بازدهی نزولی بازدهی دوبرابر نخواهد شد. مجموع بار دوم و سوم بیش از دوبرابر خواهد بود. ولی باید گفت که در شرایط ایده آلی این اتفاقات میافتد ولی نکته قابل توجهای که وجود دارد این است که در صورت اینکه لینک به تعداد زیاد اشتراک گذاشته شود، تعداد بیشتری بر روی آن کلیک خواهند کرد.
این اتفاق اگر بیفتد ممکن است بازخوردهای مختلفی را به همراه داشته باشد. برخی از کاربران باوری برای اشتراکگذاری محتوا در شبکه های اجتماعی ندارند ولی برخی انجام چنین کاری را به دفعات انجام میدهند.
ولی برای کسی مورد اهمیت نیست که شما در شبکه های اجتماعی چه تعداد لینک به اشتراک می گذارید و مساله اصلی همین میباشد.
اما بدترین اتفاقی که میتواند بیفتد این است که فراموش کنیم که یکی از بخشهای بازاریابی مربوط به این است که هر تغییری که اعمال میکنیم دیگران متوجه آن نمیشوند.
کسانی که شما و محتوایی که به اشتراک میگذارید را دنبال میکنند، مانند خوانندههای RSS نیستند که یک بار محتوا را بخوانند و از آن عبور کنند، درواقع اگر شما لینک را چندین بار به اشتراک نگذارید شاید اصلا محتوا را نبینند.
احتمالا شما نیز افرادی را در شبکههای اجتماعی مشاهده کردهاید که بدون دلیل و توضیحی فقط لینک قرار میدهند که این کار هیچ سودی ندارد و فقط موجب میشود TimeLine خراب شود.
به احتمال زیاد کسانی که بیش از یک بار اشتراکگذاری انجام میدهند، میخواهند که بر روی لینک، افراد بیشتری کلیک نمایند، ولی این کار را ما به شما توصیه نمیکنیم.
چنانچه شما میخواهید برای فعالیت در شبکه های اجتماعی برنامهای داشته باشید، باید از یک سری قوانین پیروی نمایید.
پیام بگذارید