- اطلاع رسانی: امکان ارائه اطلاعات مورد نیاز کاربران به صورت خودکار و از طریق تماس.
- صندوق صوتی: امکان ثبت پیغامها به عنوان انتقاد، پیشنهاد و یا پرسش و پاسخ.
- اپراتور خودکار: پاسخ به تلفن مشتریان و راهنمایی آنان به صورت خودکارو با توجه به تنظیمات موجود.
- تماس خودکار: تماس گرفتن با مشتریان به صورت خودکار جهت اعلام پیغام به آنها.
- نظر سنجی و مسابقه: امکان برگزار کردن نظر سنجی و مسابقه با استفاده از این سیستم.
- ارسال و دریافت پیام کوتاه: امکان ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت.
- رزرو وقت: امکان رزرو وقت به صورت تلفنی و خودکار.
- گزارش آماری: امکان دریافت گزارشهای آماری از تماسها







پیام بگذارید