×
دریافت قیمت
+ تخفیف ویژه

دوره جامع نابغه سئو (صفر تا صد آموزش سئو)

نقش سئو در موفقیت کسب و کارهای آنلاین امروزی غیر قابل انکار است و همین مساله باعث شده است تا اکثر وبسایت ها در حوزه های مختلف فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، خبری و … به دنبال بهینه‌سازی سایت خود برای موتورهای جستجو باشند. با توجه به نیاز مخاطبین به یادگیری سئو، تیم سایت ساز زرین و سئو ساز اقدام به تهیه دوره جامع آموزش صفر تا صد سئو سایت با نام نابغه سئو نموده است. این دوره در سرفصل های خود شامل تمامی مطالب آموزشی مورد نیاز برای یادگیری سئو و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ است.
تهیه کنندگان و مدرس این دوره تجربه چندین سال سئوسازی سایت های مختلف و ایجاد درآمد آنلاین از طریق روش های دیجیتال مارکتینگ را در اختیار شما قرار خواهند داد. در ادامه با ما همراه باشید تا بطور کامل با دوره جامع نابغه سئو آشنا شوید.

دوره جامع نابغه سئو (صفر تا صد آموزش سئو)

سرفصل ها و معرفی دوره


این دوره مناسب چه کسانی است؟

این دوره مناسب چه کسانی است؟


دوره جامع سئو (SEO) مناسب افرادی است که به دنبال بهبود مهارت‌های خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بهینه‌سازی موتورهای جستجو هستند. این دوره به ویژه برای صاحبان کسب‌وکارها، مدیران وب‌سایت‌ها، مشاغل بازاریابی آنلاین و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنند، بسیار کاربردی است.
افرادی که قصد دارند رتبه سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل بهبود بخشند و ترافیک بیشتری جذب کنند، می‌توانند از این دوره استفاده کنند. همچنین، افرادی که به تازگی وارد دنیای سئو شده‌اند و نیاز به درک اصول پایه‌ای و تکنیک‌های پیشرفته دارند، می‌توانند با شرکت در این دوره، دانش خود را گسترش دهند.
این دوره برای افرادی که به دنبال تغییر شغل یا ارتقاء شغل خود در زمینه سئو هستند نیز مناسب است. از آنجا که سئو یک مهارت کلیدی در دنیای دیجیتال امروز به شمار می‌آید، یادگیری آن می‌تواند فرصت‌های شغلی بیشتری را به همراه داشته باشد. در نهایت، افرادی که علاقه‌مند به تحلیل داده‌ها، بهینه سازی و بهبود عملکرد سایت‌ها هستند، می‌توانند از محتوای این دوره استفاده کنند و به یک متخصص سئو تبدیل شوند.

مدرس دوره کیست؟


جواد مهدیخانی، متخصص سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ، تجربه چندین ساله ی خود در حوزه طراحی، بهینه سازی و ایجاد درآمد آنلاین از طریق سایت و سایر روش های دیجیتال مارکتینگ را به طور کامل در اختیار شما قرار خواهد گذاشت تا بتوانید با بهره مند شدن از تجربیات و دانش تیم سایت ساز زرین و سئو ساز، بهترین نتیجه را از این آموزش ها بگیرید و به اهداف مورد نظر خود از این دوره برسید.
سرفصل های این دوره جامع را در ادامه ملاحظه خواهید کرد که تمام سعی خود را نموده ایم تا به تمام نکته های مهمی که در حوزه آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ مورد نیاز است را بیان کنیم. قابل توجه است که در آینده این دوره شامل آپدیت مطالب در قسمت های جدید خواهد بود که به طور رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیرد.

مدرس دوره کیست؟

پشتیبانی دوره سئو

پشتیبانی دوره نابغه سئو یکی از عوامل کلیدی در موفقیت شما در یادگیری این مهارت است. این پشتیبانی می‌تواند به شکل‌های مختلفی ارائه شود، از جمله مشاوره‌های آنلاین، تماس صوتی، چت و … . شرکت‌کنندگان در دوره‌ها معمولاً با سوالات و چالش‌های متعددی مواجه می‌شوند که نیاز به راهنمایی توسط کارشناسان سئو دارند.
پشتیبانی مؤثر می‌تواند به شما کمک کند تا مفاهیم پیچیده سئو را بهتر درک کنید و از تجربیات مدرس به صورت دقیق تر بهره‌مند شوید. همچنین، دسترسی به منابع اضافی مانند آپدیت دوره، مقالات، ویدئوها و ابزارهای آنلاین دیگر می‌تواند به تقویت دانش و مهارت‌های عملی در سئو کمک کند که تمامی این موارد برای آموزش پذیران این دوره در نظر گرفته شده است.

پشتیبانی دوره سئو

چرا سایتمون رو سئو کنیم؟


خب شاید هنوز هم پاسخ دقیقی برای اینکه چرا باید سایتمون رو سئو کنیم نگرفته اید. اگر به طور خلاصه بخواهم توضیح بدهم باید بگویم که تکنیک های سئو باعث افزایش بازدید کنندگان سایت از طریق موتورهای جستجو و کانال های ارتباطی دیگر مانند سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی می شود و همین افزایش ترافیک در صورت رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ در سایت میتواند باعث بروز یک معجزه در افزایش فروش، بازدید، تعامل یا تحقق سایر اهداف شما از آن سایت شود.
بنابراین سئو سایت شما برای رسیدن به برنامه ها و اهدافی که از ساخت سایت داشته اید بسیار ضروری و با اهمیت است و می تواند نقش موثری در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری کسب و کارتان داشته باشد.

چرا سایتمون رو سئو کنیم؟
چرا سئو رو خودمون یاد بگیریم؟

چرا سئو رو خودمون یاد بگیریم؟


اگر صاحب یک کسب و کار هستید و برای آن یک سایت راه اندازی نموده اید شاید این سوال برای شما به وجود آماده باشد که چه نیازی است خودم سئو سایت را یاد بگیرم و به راحتی می توانم انجام سئو سایت را به شرکت ها و تیم های سئو بپسارم.
یادگیری سئو و اصول دیجیتال مارکتینگ برای صاحبین کسب و کار می تواند علاوه بر تقویت مهارت های تدوین استراتژی های بازاریابی دیجیتال، در نظارت دقیق بر عملکرد و میزان بازدهی فرآیند ها و فعالیت های تیم سئو نیز به شما کمک خواهد کرد تا از سئوکار سایت خود گزارش معنادار و قابل فهم تری دریافت کنید.

ثبت نام در دوره جامع نابغه سئو

همین الان ثبت نام کنید

سئو : شاه راه رسیدن به درآمد آنلاین

5/900 هزار تومان

3/900 هزار تومان

تماس با ما

تماس بگیرید

آماده پاسخگویی

ما همیشه آماده پاسخگویی به کاربران گرامی هستیم.

تلفن دفتر مرکزی :

02171053933

تلفن مشاوره:

09193471109

Rate this post
پیام بگذارید