×
دریافت قیمت
+ تخفیف ویژه

طراحی سایت شرکتی وردپرسی

با توجه به فراگیر شدن اینترنت و عادت کاربران به جستجوی اطلاعات در فضای آنلاین، حضور برند ها و کسب و کارهای شرکتی با استفاده از روش های مختلف حضور در اینترنت مانند ساخت سایت شرکتی، صفحات شبکه های اجتماعی، فایل های دیجیتالی و ... امری ضروری بوده و مورد انتظار بسیاری از مخاطبین خواهد بود.
طراحی سایت شرکتی وردپرسی می تواند به عنوان یکی از بهترین و سریع ترین روش های ساخت سایت شرکتی محسوب شود چرا که در سریع ترین زمان ممکن می تواند بیشترین امکانات ممکن را با هزینه ای بسیار پایین برای کسب و کارها فراهم کند. به طور کلی سیستم مدیریت محتوای وردپرس به عنوان یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین سیستم های ساخت سایت امکانات بسیار گسترده ای برای مدیریت سایت و ایجاد یک نمای حرفه ای از کسب و کار شما فراهم می کند.
هدف از طراحی سایت شرکتی وردپرسی برای کسب و کارهای مختلف می تواند بسته به نیاز آنها متفاوت باشد. در این محتوا قصد داریم به بررسی ابعاد مختلف مربوط به این موضوع بپردازیم تا بتوانید سایت شرکتی خود را با آگاهی کامل ایجاد نمایید.

طراحی سایت شرکتی وردپرسی
طراحی سایت شرکتی وردپرسی برای چه کسانی مناسب است؟

طراحی سایت شرکتی وردپرسی برای چه کسانی مناسب است؟


احتمالاً این سوال برای شما پیش آمده است که ساخت سایت شرکتی چه کاربردهایی می تواند برای برند شما داشته باشد و آیا واقعاً به سایت نیاز دارید یا نه؟ در این بخش می خواهیم برخی از کاربردهای مهم سایت شرکتی را معرفی کنیم که در اکثر سایت های مربوط به این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد و احتمالا یکی از این کاربردها نیز برای برند شما مناسب خواهد بود.
مهم ترین کاربرد سایت شرکتی را می توان معرفی آنلاین و حرفه ای خدمات، محصولات، سوابق فعالیت ها، موفقیت ها، مجوزها، راه های ارتباطی، نمونه کارها و تمامی اطلاعاتی دانست که تاثیر بسیار زیادی در جلب اعتماد مخاطبین شما دارد و با استفاده از یک سایت شما قادر خواهید بود تمامی این اطلاعات را به صورت یکپارچه و جامع به حرفه ای ترین روش ممکن به کاربران خود نمایش دهید.
کاربرد مهم دیگر برقراری ارتباط با مشتری و ایجاد فروش آنلاین است که متناسب با نوع خدمات یا محصولات شما می تواند به روش های مختلفی انجام شود از جمله امکان فروش محصول از طریق درگاه های پرداخت آنلاین، امکان رزرو نوبت یا بلیط، ثبت سفارش ها، پیگیری سفارشات، مدیریت اطلاعات مشتریان، ایمیل مارکتینگ و سایر روش های بازاریابی دیجیتال و سایر روش هایی که می تواند با توجه به نیاز کسب و کار شما طراحی شده و در سایت شما ایجاد شود.

امکانات فنی ضروری در طراحی سایت شرکتی وردپرسی

طراحی سایت شرکتی وردپرسی
طراحی ریسپانسیو صفحات سایت برای حالت موبایل و وب
امکان توسعه امکانات سایت
امکان شخصی سازی تصاویر و رنگ های سایت
درج محصولات، خدمات و اطلاعات بدون محدودیت
سرعت بالای لود صفحات
برقراری امنیت اطلاعات سایت
ایجاد فرم های ارتباطی برای ارتباط با کاربران
سهولت استفاده و مدیریت سایت
آموزش های کاربردی برای استفاده از سایت
پشتیبانی دائمی از طرف شرکت طراحی سایت
دسترسی به سورس کد های سایت برای شخصی سازی
ابزارهای بهینه سازی سئو سایت
مقیاس پذیری برای پشتیبانی تعداد کاربران بالا

طراحی سایت شرکتی وردپرسی متناسب با نیازمندی ها و اهداف شرکت

طراحی سایت شرکتی وردپرسی
مطمئناً بررسی اهداف و نیازمندی ها قبل از شروع هر کاری، یک شرورت انکار ناپذیر است، چرا که مسیر و نقشه راه فعالیت های شما را در انجام آن کار مشخص خواهد کرد. در مورد طراحی سایت شرکتی نیز به همین طریق باید توجه کافی به این مساله را داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین ابعاد کسب و کار شما که ارتباط مستقیمی با طراحی بخش های مختلف سایت دارد، میپردازیم.

1- شناسایی مخاطب هدف کسب و کار مطمئناً سایت شما باید برای مخاطبین هدفی که قرار است محصولات شما را تهیه کنند یا از خدمات شما استفاده کنند، مناسب بوده و توانایی جلب اعتماد کاربر و ایجاد فروش را داشته باشد. بنابراین در گام اول حتماً ویژگی های شخصیتی، شغلی، مالی و ... کاربران سایت خود را در نظر بگیرید و هنگام طراحی بخش های مختلف یا درج اطلاعات مربوط به کسب و کارتان، سایت را برای کاربران هدف بهینه سازی کنید.

2- ویژگی های فنی مورد نیاز در سایت شرکتی کاربران به صورت عمومی با ورود به هر سایتی انتظار دارند که امکانات مشابهی را در همه سایت ها مشاهده کنند از جمله امکان ثبت نام، فرم های نظر سنجی، خرید محصول، مدیریت سبد خرید، صفحات اطلاع رسانی و ... را مشاهده کنند. البته برای کسب و کارهای مختلف این امکانات ممکن است متغیر باشد. حتماً توجه کنید که امکانات اساسی مورد نیاز برای سایت شرکتی شما با توجه به نیازمندی ها و اهدافی که دارید، توسط تیم طراحی سایت به صورت اصولی و صحیح تامین شده باشد.

3- هزینه طراحی سایت شرکتی مقیاس کسب و کار، امکانات مورد نیاز، سیستم مدیریت محتوا، تکنولوژی توسعه، انعطاف پذیری برای ایجاد امکانات جدید و شخصی سازی، تعداد محصولات، طراحی تصاویر اختصاصی و ... از جمله موارد مختلف تاثیر گذار در میزان بودجه مورد نیاز برای ساخت سایت شرکتی شما خواهند بود که باید قبل از ساخت سایت شرکتی آنها را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه خود، پلن مناسب برای ساخت سایت را از شرکت طراحی سایت خریداری نمایید.

4- تعداد مخاطبین و بازدیدکنندگان سایت افزایش تعداد مخاطبین بازدیدکننده از سایت شما باعث ایجاد فشار پردازشی بیشتری بر روی سرورهای میزبان وبسایت خواهد شد و اگر این سرورها منابع و توانایی کافی برای پاسخگویی به تعداد بالای بازدیدکننده را نداشتته باشند، سایت شما با مشکل مواجه خواهد شد. بهتر است در ابتدای کار که سایت شما ترافیک کمتری دارد از هاست با منابع معمولی استفاده نمایید و با رصد ترافیک سایت، در صورت افزایش اقدام به ارتقاء سرور کنید.

5- تحلیل سایت های رقیب یکی از بهترین روش هایی که می توانید با کمک آن، نیازندی های اساسی سایت خود را شناسایی کرده و اهداف صحیحی برای آن در نظر بگیرید، بررسی و تحلیل سایت های رقبای اصلی در حوزه کسب و کارتان می باشد که می تواند در سریع ترین زمان، برنامه ریزی مناسبی در مورد طراحی سایت شرکتی شما فراهم نماید.
خرید هاست و دامنه مناسب برای طراحی سایت شرکتی وردپرسی

خرید هاست و دامنه مناسب برای طراحی سایت شرکتی وردپرسی


تهیه هاست و دامنه را می توان به عنوان اولین گام فنی برای شروع ساخت سایت دانست. منظور از دامنه آدرس اینترنتی است که کاربران با ورود آن در نوار مرورگر قادر به مشاهده سایت شما خواهند بود و هاست نیز به معنای فضایی بر روی یک کامپیوتر همیشه متصل به اینترنت است که فایل های سایت شما را میزبانی خواهد کرد.
در انتخاب نام دامنه باید توجه داشته باشید که تا حد امکان از کلمات کوتاه، معنادار، مرتبط با برند شما و قابل به خاطرسپاری در ذهن مخاطبین باشد تا احتمال مراجعه مجدد آنها به سایت شما افزایش یابد. در عین حال نام برند شما نباید از سایر برندها تقلید کرده باشد تا درآینده با مشکلات حقوقی مواجه نشوید. پسوند دامنه سایت را نیز از نظر نوع می توان به دو نوع پسوند ملی .ir و سایر پسوندهای خارجی مانند .com تقسیم کرد که با توجه به موضوع کسب و کارتان می توانید یک یا چند پسوند برای نام دامنه خود خریداری نمایید. نکته مهم در مورد پسوند ایرانی .ir آن است که با برخی مشکلات ناشی از تحریم توسط سرویس های بین المللی مواجه بوده و نیاز به یک دامنه خارجی برای برخورداری از این سرویس ها خواهید داشت.
شرکت سایت ساز زرین در پلن های طراحی سایت شرکتی خود، هاست و دامنه را به صورت رایگان برای سال اول به مشتریان خود ارائه می دهد.

صفحات مهم در طراحی سایت شرکتی وردپرسی

طراحی سایت شرکتی وردپرسی
کاربران سایت معمولاً انتظار دارند صفحات مشخصی در تمامی سایت ها وجود داشته باشد و از طرف دیگر با توجه به نیازمندی ها و اهداف کسب و کارها نیز صفحات خاصی می تواند برای سایت های شرکتی ایجاد شود ولی به طور عمومی، در این بخش مهم ترین صفحات رایج در ساخت سایت شرکتی را معرفی خواهیم نمود.

1- صفحه اصلی مهم ترین صفحه ی هر سایتی که کاربران در نگاه اول به آن رجوع می کنند، صفحه ی نخست یا اصلی سایت شما است که با ورود آدرس دامنه اصلی در مرورگر قابل مشاهده است. در این صفحه باید مهم ترین اطلاعات مربوط به خدمات، محصولات، معرفی شرکت، راه های ارتباطی اصلی و یا لینک دهی به صفحات مورد نیاز کاربران و صفحات هدف را درج نمایید.

2- صفحه خدمات و محصولات با توجه به دسته بندی های مختلفی که برای خدمات و محصولات خود انجام می دهید، باید صفحات مربوط به دسته بندی و همچنین صفحه تکی محصول را با امکانات مورد نیاز مخاطب برای آن صفحات مانند امکان جستجو، امکان خرید، ثبت نظرات و ... بسازید.

3- صفحه درباره ما معمولاً وجود یک برگه ی جداگانه در سایت که بیانگر تاریخچه، مجوزها، اهداف، معرفی اعضای شرکت و سایر اطلاعات مربوط به برند شما باشد، تاثیر زیادی در جلب اعتماد مخاطبین دارد.

4- صفحه تماس با ما راه های برقراری ارتباط مشتریان با شما از جمله شماره تماس، ایمیل، فکس، شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها، فرم های ارتباطی و ... یکی از انتظارات اصلی مخاطبین شما می باشد که تاثیر بالایی در اعتمادسازی کاربران دارد.

5- صفحه وبلاگ یا آموزش ها مطمئناً انجام برخی فرآیند ها در سایت شما مانند نحوه خرید، پشتیبانی، اطلاع رسانی ها، بروزرسانی ها و ... نیاز به این دارد که کاربران صفحات آموزش مربوط به آن را در اختیار اداشته باشند تا اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. ساختار این صفحات باید هدفمند بوده و مشتری را به سمت خرید سوق دهند.

6- سایر صفحات هدف با توجه به تحلیلی که در بخش بررسی اهداف و نیازمندی ها داشتید می توانید صفحات مورد نیاز خود را ایجاد و محتوای مناسب آن را درج نمایید. به طور مثال اگر کسب و کار شما به گونه ای است که نمایش نمونه کارها تاثیر زیادی در جلب اعتماد و فروش دارد، می توانید یک صفحه جدید برای آن بسازید.

جمع بندی و سخن پایانی

در این محتوا این موضوع را بررسی کردیم که طراحی سایت شرکتی وردپرسی برای کسب و کارهای شرکتی چه اهمیتی دارد و چگونه باید اقدام به ساخت سایت شرکتی نمود. برای طراحی سایت شرکتی با بهترین هزینه و سریع ترین زمان می توانید از خدمات شرکت سایت ساز زرین در این زمینه بهره مند شوید. برای دریافت مشاوره رایگان ساخت سایت، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان سایت ساز زرین در تماس باشید.

تماس با ما

تماس بگیرید

آماده پاسخگویی

ما همیشه آماده پاسخگویی به کاربران گرامی هستیم.

تلفن دفتر مرکزی :

02171053933

تلفن مشاوره:

09193471109

Rate this post
پیام بگذارید