×
دریافت قیمت
+ مشاوره رایگان

مدیریت پیج اینستاگرام

از صفر تا صد با شماییم!

اگر پیج اینستاگرام دارید، اما نمیتونید رشدش بدید، اگر برای مدیریت پیج اینستاگرامتون نیاز به ادمینی دارید که براتون استراتژی محتوا تدوین کنه، محتواتون رو اصولی طراحی و تولید کنه، تبلیغات اینستاگرامیتون رو تدوین و اجرا کنه، با مشتریهاتون در ارتباط باشه و پاسخشون رو بده، فالورهاتون رو به صورت طبیعی بالا ببره، پست و استوری‌هاتون رو به طور منظم منتشر کنه و ...، میتونید روی کمک سایت ساز زرین حساب کنید.

تیم دیجیتال مارکتینگ سایت ساز زرین از صفر تا صد راه اندازی پیج تا رسیدن به فروش از طریق اون، همراه شماست. اگر فقط به یک سری از خدمات مدیریت پیج احتیاج دارید و نمیخواهید همه‌ی کارهای پیجتون رو به ادمین بسپرید، باز هم می‌تونید روی کمک سایت ساز زرین حساب کنید. هدف ما موفقیت شما در فضای اینستاگرام و افزایش فروش شماست.

در ادامه پلن‌های مدیریت پیج اینستاگرام رو قرار دادیم. اگر در مورد مدیریت اکانت اینستاگرامتون توسط ما و یا پلن‌ها سؤالی دارید، حتما با ما در ارتباط باشید.

طراحی لوگو



پلن‌های مدیریت پیج اینستاگرام

پلن‌های مدیریت پیج اینستاگرام
  • ساخت یا راه اندازی پیج(در صورت نیاز)
  • آنالیز اولیه پیج به صورت تخصصی
  • طراحی قالب گرافیکی زیبا
  • ایجاد هایلایت‌های گرافیکی زیبا
  • پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها
  • طراحی پست و استوری مناسبتی
  • افزایش امنیت پیج
  • شناسایی و استفاده از هشتگ‌های مناسب جهت افزایش فالوور
  • مجموع پست‌های ماه
  • تعداد استوری ها (روزانه)
  • تولید ویدئو کلیپ متناسب با کسب و کار شما
  • برگزاری مسابقه و چالش
  • تحلیل رقبا و آنالیز آنها
  • طراحی لوگوموشن ویدئویی (1 عدد)
  • تحلیل نقاط ضعف و قوت پیج
  • ارائه راهکارهای افزایش فروش
  • طراحی لوگو
  • مشاوره و اجرای تبلیغات گسترده
  • تعامل با پیج همکاران(روزانه)
پکیج نقره ای 3/490 میلیون تومان

ماهیانه

خرید پکیج نقره ای
  • 8
  • 3
  • 30 دقیقه
پکیج طلایی 5/900 میلیون تومان

ماهیانه

خرید پکیج طلایی
  • 15
  • 5
  • 45 دقیقه
پکیج الماس 7/900 میلیون تومان

ماهیانه

خرید پکیج الماس
    • 20
    • 7
    • 60 دقیقه

جهت مشاهده کامل پلن ها و امکان مقایسه ، لطفا این صفحه را در کامپیوتر مشاهده کنید

پکیج نقره ای
3/490 (ماهانه)میلیون تومان
پکیج طلایی
5/900 میلیون تومان(ماهیانه)
پکیج الماس
7/900 میلیون تومان(ماهیانه)

در صورتیکه تمایل دارید از پلن دلخواه استفاده نمایید می‌توانید جهت آنالیز و مشاوره رایگان با شماره 09193471109 تماس حاصل نمایید.

نکاتی که قبل از انتخاب پلن‌های تبلیغاتی اینستاگرام باید مورد توجه قرار گیرد:

  • نکات انتخاب پلن تبلیغاتی
    ...
    ...

    مزایای داشتن ادمین پیج اینستاگرام

    • صرفه‌جویی در زمان صاحبان کسب و کارها
    • فعالیت اصولی در پیج با هدف افزایش فالور واقعی
    • داشتن برنامه‌ریزی و نظم برای مدیریت پیج اینستاگرام
    • انجام اصولی تبلیغات با رعایت زیر ساخت‌ها و طراحی محتوای تبلیغاتی مناسب
    • طراحی زیبا و کاربرپسند برای ظاهر پیج و تصاویر محصولات
    • تولید محتوا(پست و استوری) در جهت افزایش فروش
    مدیریت اکانت اینستاگرام
    مزایای پلن‌های مدیریت پیج اینستاگرام سایت ساز زرین...
    مسئولیت‌پذیری

    مسئولیت‌پذیری، تعهد و نظم از جمله مهمترین ویژگی‌هایی یک ادمین اینستاگرام حرفه‌ای است. ادمین‌های سایت ساز زرین این 3 ویژگی را دارند.

    ارتباط دائمی

    ارتباط دوطرفه بین کارفرما و ادمین اینستاگرام به طور دائمی برقرار است. بنابراین نگرانی از بابت نحوه ارتباط وجود نخواهد داشت.

    تیم سازی

    برای اطمینان از انجام به موقع و با کیفیت کارهای پیج، تیمی شامل تولیدکننده‌ی محتوا، گرافیست و ... تشکیل می‌شود.

    وظایف ادمین اینستاگرام شامل چه مواردی است؟

    1- پاسخگویی به دایرکت ها
    ادمین پیج اینستاگرام به پیام های ارسالی کاربران در دایرکت پاسخگو بوده و پیام هایی را با هماهنگی کارفرما ارسال می کند.
    2- تولید و ساخت محتوای پیج
    متناسب با نیاز کارفرما و شناخت محتوای مناسب برای آن حوزه از کسب و کار، ادمین با مهارت هایی که در زمینه تولید محتوا دارد، اقدام به ساخت پست، استوری، ریلز و ... و انتشار آن در پیج می نماید.
    3- تنظیم استراتژی و تقویم محتوایی
    ادمین برنامه ریزی زمانی برای تولید و انتشار محتوا در ساعات و روزهای مناسب می نماید. تقویم محتوایی صحیح متناسب با رویداد های مناسبتی و رویدادهای ترند و محبوب در شبکه های اجتماعی انجام می شود.
    4- آنالیز دائمی پیج و ارائه گزارش
    روند فعالیت کاربران و بازخوردهای آنها مانند لایک، کامنت، تعامل و ... به همراه تمامی آمارهای پیج به صورت منظم تحلیل شده و اطلاعات مربوط به نتایج آنالیز گزارش می شود.
    5- تامین امنیت اولیه پیج اینستاگرام
    ادمین به عنوان یکی از وظایف اصلی خود، همواره سعی در حفظ امنیت و عدم افشای اطلاعات محرمانه مربوط به آن دارد.
    6- پیشنهاد محتواهای چالشی و مسابقه ای
    برای ایجاد تعامل بیشتر کاربران با پیج و افزایش رضایتمندی انان، با هماهنگی کارفرما، ادمین اقدام به تولید محتوای چالشی و انتشار آن خواهد نمود.
    7- ساخت قالب پست های پیج
    برای هماهنگی ظاهر پست ها و ریلز های منتشر شونده در پیج، قالب مناسبی سازگار با رنگ های برند و سلیقه کارفرما توسط ادمین طراحی خواهد شد.
    8- نوشتن کپشن و استفاده از هشتگ های مناسب
    برای راهیابی محتواها به بخش اکسپلور اینستاگرام، ادمین اقدام به یافتن هشتگ های مناسب و نوشتن کپشن اصولی خواهد نمود.
    9- تعامل با پیج های همکار
    برای نمایش پیج در بخش پیشنهادهای مرتبط با پیج های همکار و همچنین برقراری ارتباطات موثر، ادمین اقدام به ایجاد تعامل با پیج های مرتبط از نظر موضوعی خواهد نمود.
    10- پیگیری و آنالیز تبلیغات
    در صورتی که تبلیغاتی برای افزایش ورودی های پیج اینستاگرام یا افزایش فروش و اهداف دیگر انجام شده باشد، ادمین اقدام به نظارت و تحلیل امار ورودی و نتایج تبلیغات خواهد نمود.
    استخدام ادمین اینستاگرام برای چه افرادی مناسب است؟

    داشتن ادمین اینستاگرام برای تمام کسب و کارها و مشاغل فعال در این شبکه اجتماعی که قصد موفقیت در آن و کسب مزایای مربوط به آن را دارند، ضروری می باشد. شرکت‌ها برای حضور در اینستاگرام و برندسازی به استخدام ادمین اینستاگرام نیاز دارند. با ایجاد محتوای جذاب، برنامه‌ریزی پست‌های منظم و اجرای استراتژی‌های بازاریابی مناسب، یک مدیر اینستاگرام می‌تواند به کسب و کارها در موفقیت در بازار آنلاین رقابتی کمک کند.
    کسب و کارهایی که با کاربران زیادی در تعامل هستند و باید پاخگوی افراد زیادی باشند از جمله فروشگاه های اینترنتی، شرکت ها، افرادی که برند شخصی موفقی با تعداد فالوور زیاد دارند از نمونه صفحاتی هستند که استخدام ادمین برای آنها ضروری است.
    وظایفی از جمله تهیه و تدوین محتوا، رعایت تقویم محتوایی و افزایش تعامل نیازمند صرف زمان هستند و این امر باعث می شود که صاحبین کسب و کارهای پر مشغله برای صرفه جویی در وقت و برون سپاری چنین فعالیت هایی نیازمند استخدام یک ادمین حرفه ای اینستاگرام باشند.
    ادمین اینستاگرام می‌تواند به فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین شاپ ها کمک کند تا محصولات خود را معرفی کنند، تبلیغات انجام دهند و با مشتریان ارتباط برقرار کنند. به طور کلی، یک مدیر اینستاگرام یک نیاز اساسی برای افراد و کسب و کارهایی است که به استفاده بهینه از این شبکه اجتماعی و بهبود و رشد خود تمایل دارند.

    استخدام ادمین اینستاگرام برای چه افرادی مناسب است؟
    آیا استخدام ادمین اینستاگرام باعث افایش فالوور می شود؟

    استخدام یک ادمین ماهر برای مدیریت صفحه اینستاگرام می‌تواند به طور چشمگیری بر افزایش تعداد فالوورها تأثیرگذار باشد. ادمین با ایجاد محتوای جذاب و متنوع، برنامه‌ریزی منظم پست‌ها، پاسخگویی به نظرات و پیام‌ها، اجرای رویدادها و استراتژی‌های بازاریابی مناسب، می‌تواند جذب فالوورهای جدید و افزایش تعامل با مخاطبان را ایجاد کند. همچنین، ادمین می‌تواند با ارتقای کیفیت و محتوای صفحه، اعتبار و اعتماد مخاطبان را جلب کرده و در نتیجه تعداد فالوورها را افزایش دهد. با توجه به رقابت فراوان در فضای دیجیتال، استفاده از خدمات یک ادمین حرفه‌ای می‌تواند به توسعه و رشد صفحه اینستاگرام کمک بزرگی کند و در نهایت به افزایش تعداد فالوورها منجر شود.
    اما نمی توان توقعاتی غیر واقعی مانند افزایش فالوورها به چندین هزار نفر در یک ماه را داشت و نمی توان تعداد فالوور هایی که در مدت مشخصی می تواند به پیج شما بیاید را تخمین زد چرا که هر کسب و کاری متناسب با نوع شغل و مخاطبین خود می تواند با شیوه ی متفاوتی با استقبال کاربران اینستاگرام مواجه شود. استفاده از روش افزایش فالوورها با ربات های خودکار و درج فالوور فیک به هیچ وجه اصولی نبوده و توسط تیم ما ارائه نخواهد شد و توصیه می شود به دلیل عواقب منفی این روش برای پیج ها، هرگز از این روش استفاده نشود.

    آیا استخدام ادمین اینستاگرام باعث افایش فالوور می شود؟

    سوالات متداول کاربران از ما

    جمع‌آوری اطلاعات توسط ادمین برای تولید محتوا در مورد موضوعی که در آن تخصص ندارد، به دو طریق انجام می‌شود:

    1- دریافت اطلاعات لازم از کارفرما.

    2- جستجو در گوگل و منابع دیگر.

    بعضی از سؤالات پرتکرار هستند. ادمین پاسخ اینگونه سؤالات را یک بار از کارفرما دریافت کرده و در دفعات بعدی از آن‌ها استفاده میکند. ادمین اینستاگرام برای پاسخ به سؤالات ناآشنا، با کارفرما تماس میگیرد. همچنین ممکن است بنا به خواست کارفرما، اینگونه دایرکت‌ها را علامت‌دار کند تا بعدا توسط خود کارفرما پاسخ داده شوند.
    ادمین در ابتدا زیرساخت‌های لازم برای تبلیغات( مانند بایو، ایده و طرح، ظاهر، نوع محتوا و ...) را در پیج ایجاد می‌کند. سپس با توجه به استراتژی‌های محتوایی که در پیج پیاده‌سازی کرده، محتوای تبلیغاتی متناسب با اصول تبلیغ‌نویسی را تدوین و طراحی می‌کند، کمپین تبلیغاتی را طراحی می‌کند، پیج‌های مناسب (از نظر موضوع، مخاطب هدف، بازدهی، قیمت و ...) را انتخاب می‌کند رو در نهایت بر نحوه‌ی اجرای تبلیغات و میزان بازدهی نظارت می‌کند. ممکن است تبلیغات با اهداف مختلفی مانند افزایش فالور، افزایش فروش و ... انجام شوند.
    خیر، شرکت در مسابقات اینستاگرامی به 2 دلیل بسیار مهم به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

    1- ممکن است برگزارکننده‌ی مسابقه برای جلب رضایت شما نسبت به بازدهی مسابقه، برای پیج شما فالور فیک بزند. فالور فیک یکی از نابودکننده‌های پیج است.

    2- افرادی که از طریق مسابقات اینستاگرامی پیج شما را فالو می‌کنند، تنها با هدف جایزه این کار را انجام می‌دهند و علاقمند به محتوا و حتی موضوع پیج شما نیستند. بنابراین غیرفعال می‌شوند و به عنوان فالور روح در پیجتان باقی می‌مانند که همین موضوع جلوی رشد پیج را خواهد گرفت. و یا بعد از مدتی پیج را آنفالو می‌کنند.

    جذب فالور از طریق روش‌های صحیح یعنی تولید محتوای جذاب، هشتگ‌گذاری اصولی، تبلیغات و اکسپلور انجام می‌شود. بنابراین مخاطبانی کاملا هدف پیج شما را فالو می‌کنند که همین موضوع به رشد پیج کمک خواهد کرد. این موضوع را در نظر داشته باشید که افزایش فالور پیج به صورت اصولی کاری زمانبر است و به سرعت اتفاق نمی‌افتد. بنابراین لازم است در این مورد صبور باشید.

    تماس با ما

    تماس بگیرید

    آماده پاسخگویی

    ما همیشه آماده پاسخگویی به کاربران گرامی هستیم.

    تلفن دفتر مرکزی :

    02171053933

    تلفن مشاوره:

    09104326225

    Rate this post
    پیام بگذارید