تاثیر دامنه های رنک دار بر سئو
قصد ما در این مقاله تاثیر دامنه های رنک دار بر سئو می باشد بنابراین در ادامه این اموزش ما را همراهی نمایید
خرید دامنه رنک دار و تاثیر آن بر سئو
باید در هنگام خرید دامنه و زمانی که قصد راه اندازی یک وب سایت را دارید سابقه دامنه که بسیار مهم می باشد را مورد توجه قرار دهید
قیمت دامنه های که رنک ۲ یا ۳ دارند بسیار بالاتر از دامنه های معمولی می باشد که شاید شما هم دامنه های رنک داری را دیده اید که دارا یقیمت های بالایی داشته باند
حال در این جا دو سال پیش می اید : یکی اینکه
که آیا داشتن دامنه با رنک مناسب و بک لینک می تواند تظمین کننده موفقیت شما باشد ؟
و اینکه لینک هایی که به سایت های دیگر داده اید با زمینه کاری شما ارتباطی دارد ؟؟
جواب این سوال را می توان به طور کاملا واضح پاسخ داد و باید گفت که جواب سوالات خیر می باشد
پاسخی که پاسخ مدیر ارشد مبارزه با اسپم گوگل در مورد تاثر دامنه های رنک دار بر سئو داده است این می باشد که
اینکه چه تاثیری برروی سئو داشته کاملا بستگی به دامنه دارد اگر شما دامنه ای داشته اید که از سال ۲۰۱۱ هیچ گونه جریمه یا خطایی توسط الگوریتم های گوگل نداشته است بنابراین بدون استفاده بوده است
اما زمانی که دامنه ای خریداری می کنید که قبل توسط کسی برروی آن فعالیت انجام شده و مشکلاتی را برای شما به وجود می آورد که با قوانین گوگل مغایرت دارد
اما براساس صبحت های شده ممکن است جریمه ای نیز برای خرید این نوع دامنه ها داشته باشد
اگر شما می خواهید که یک دامنه قدیمی یا یک دامنه رنک دار خرید نمایید بهتر است قبل از خرید این نوع دامنه ها یک اکانت وبمستر گوگل بسازید و از قسمت Manual actions مشاهده کنید که آیا جریمه می شوید یا خیر