در این راهنما قصد داریم مراحل ثبتنام در سامانه پنل پیامکی و همچنین نحوه ارسال مدارک برای فعالسازی خط اختصاصی پیامک را بهصورت کامل توضیح دهیم. اگر قصد دارید از خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاعرسانی بهرهمند شوید، تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید.
برای شروع، ابتدا باید وارد صفحه ثبتنام سامانه پیامک شوید. از طریق لینک زیر مستقیماً به فرم ثبتنام هدایت خواهید شد:
https://panel.taksell.ir/#/SignUp
پس از ورود به صفحه ثبتنام، همانطور که در تصویر مشاهده میکنید، کافی است اطلاعات خواستهشده مانند نام، شماره تماس و سایر مشخصات را بهدرستی در فیلدهای مربوط وارد کرده و در نهایت روی دکمه ثبتنام کلیک کنید تا حساب کاربری شما در سامانه پیامکی ایجاد شود.
پس از تکمیل فرم ثبتنام و کلیک بر روی دکمه نهایی، وارد مرحلهای خواهید شد که در آن باید جهت تأیید هویت و فعالسازی اولیه پنل پیامک، یک کد تأییدی را از طریق پیامک برای شماره مشخصشده ارسال کنید. توجه داشته باشید که تصویری که در آموزش مشاهده میکنید صرفاً یک نمونه است و شما باید دقیقاً کدی که در صفحه نمایش داده میشود را برای شماره اعلامشده ارسال نمایید. این مرحله برای جلوگیری از ثبتنامهای غیرواقعی طراحی شده و امنیت کاربران را تضمین میکند.
پس از ارسال کد، کمی صبر کنید؛ معمولاً فعالسازی اولیه پنل پیامکی ظرف مدت حداکثر یک ساعت انجام میشود. پس از گذشت این زمان، میتوانید با استفاده از اطلاعات ورود (که در زمان ثبتنام وارد کردهاید) وارد حساب کاربری خود در سامانه شوید. توجه داشته باشید که نام کاربری شما همان شماره موبایل ثبتشده است و رمز عبور نیز همان رمزی است که هنگام پر کردن فرم ثبتنام وارد کردهاید. برای ورود به حساب، کافیست به لینک زیر مراجعه کنید:
https://panel.taksell.ir/#/login
در ادامه در این بخش وارد پنل پیامک شده و برروی گزینه تکمیل ثبت نام کلیک نمایید :
پس از انتخاب گزینه تکمیل ثبت نام ، فرمی همانند فرم در تصویر زیر مشاهده می کنید که باید تمامی اطلاعات را وارد کنید و همچنین تصویر کارت ملی خود را نیز آپلود نمایید.
پس از بارگذاری مدارک موردنیاز در سامانه، لطفاً تا یک ساعت صبر کنید تا فرآیند بررسی و تأیید مدارک انجام شود. پس از این مدت، با ورود به پنل پیامکی خود، از منوی تنظیمات و زیرمنوی فعالسازی خط پیامکی، میتوانید خط اختصاصی خود را بهصورت کامل فعال نمایید و از امکانات سامانه بهرهمند شوید.
در صورت وجود هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر، میتوانید با تیم پشتیبانی سامانه به شماره ۰۲۴۳۳۳۶۷۰۰۴ تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن راهنمایی لازم را از پشتیبانی سایت ساز زرین دریافت کنید.