آخرین اطلاعیه تمدید دامنه های بین المللی

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۵_۱۸-۲۷-۱۱

کاربران گرامی سایت ساز زرین

با سلام
احتراما ، مطابق با اعلامیه های قبلی ، و با توجه به تحریم دامنه های بین المللی نظیر (com , net , info, و…) و ضرب العجل انتقال و تمدید دامنه ، لذا به اطلاع تمامی کاربران گرامی میرساند در صورتی که هنوز نسبت به تمدید و انتقال دامنه اقدامی نکرده اید ، ظرف مدت ۷ روز آینده اقدام به اینکار نمایید .

با توجه به اینکه ثبت کننده قبلی که ایران را تحریم کرده است ، زمان ۱۸ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۷ آبان ۹۶) را اعلام کرده است ، لذا از آن تاریخ به بعد دامنه هایی که به ثبت کننده جدید منتقل نشده باشند ، قابل تمدید نخواهند بود و عملا ممکن است دامنه از بین برود.

همینطور انتقال و تمدید دامنه ربطی به زمان ثبت دامنه ندارد و حتی اگر ۲ ماه از ثبت دامنه شما بیشتر نمی گذرد نیز باید انتقال و تمدید صورت گیرد و مدت زمان باقی مانده نیز محفوظ خواهد ماند.
تاکنون کاربرانی گرامی که دامنه برایشان اهمیت داشته ، اقدام به  درخواست تمدید و انتقال نموده اند.

توجه :این اطلاعیه صرفا برای دارندگان دامنه های بین المللی می باشد و صاحب امتیازان دامنه های ملی (.ir) نیاز به هیچگونه اقدامی ندارند.

بدیهی است عدم توجه و گذشت مدت اعلام شده می تواند باعث از بین رفتن امتیاز دامنه شود که در این صورت مسئولیت عدم توجه به اطلاعیه های ارسالی متوجه کاربر خواهد بود.

جهت تمدید دامنه بین المللی خود و انتقال به ریجسترار جدید لطفا هر چه سریع تر نسبت به ارسال درخواست از طریق تیکت به بخش پشتیبانی فنی در ناحیه کاربری خود اقدام نمایید.

جهت ورود به ناحیه کاربری اینجا کلیک کنید