۴ نکته در بازاریابی پیامکی

4

بازاریابی پیامکی اکثرا توسط کسب و کارهای کوچک حمایت نمی شود و ازآن برای تبلیغات خود استفاده نمی کنند در صورتی که برخی دلیل این کار را قوانینی که در بازاریابی و ارسال پیامک وجود دارد می دانند به عنوان مثال در آمریکای شمالی در صورتی که هر پیامک متنی، ناخواسته ارسال شود جریمه سختی می شوند و حال اگر آنهااز ارسال پیامک به صورت گروهی استفاده نمایند که جریمه بالاتری را به دنبال خواهد داشت

حال با این وجود با پیامک های اسپم که ارسال می شوند برخورد شدید می شود می توان استفاده خوبی از بازاریابی پیامکی داشت براساس آمارها نرخ باز شدن پیامک ۹۸ درصد می باشد این در حالی است که نرخ باز شدن ایمیل ۲۰ تا ۳۰ در صد می باشد که این آمار قایل توجهی می باشد

شناخت قوانین بازاریابی پیامکی

5

ابتدا باید قوانین ارسال پیامک را خوب بدانید اولین قانون این می باشد که تنها به کسانی که در خبرنامه پیامکی شما عضو هستند پیام ارسال نمایید

همچنین شما باید برای ثبت نام در خبرنامه پیامکی ، لینک ارسال عضویت را ارسال نمایید که شاید این روش کمی سخت باشد ولی برای مردم معمولی بسیار ارزشمند است

پیامک‌تان را به ۱۶۰ حرف محدود کنید

حتما سعی کنید پیام هایتان حاوی حداکثر ۱۶۰ حرف باشند و دلیل این محدودیت این است که شبکه های موبایل پیام های که بیشتر از ۱۶۰ کلمه می باشد را به صورت تکه تکه ارسال می کنند که در این صورت مخاطبان پیام های کاملی را دریافت نمی کنند

از طرف دیگر پیام های کوتاه موجب می شود مخاطبان ان را به صورت کامل خوانده و همچنین  حوصله انها را سر نبرد

7

زمان یعنی همه چیز

زمان بندی از مهم ترین چیزی است که باید بیشتر به ان توجه کنید یعنی طوری زمان بندی انجام دهید که مخاطبان هنگامی که قصد خرید دارند پیام را دریافت نمایند همانند رستوران ها یا فست فود ها که در زمان شام یا نهار  پیشنهادهای خود را ارسال می کنند

شماره تلفن یا لینکی در پیامک خود قرار دهید

متن پیامی که ارسال شده است در موفقیت در بازاریابی بسیار تاثیر می گذارد به این صورت که حتما شماره تلفن یا لینکی که بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند در پیامک ارسالی وجود داشته باشد تا بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند