اهمیت پشتیبانی مناسب برای سایت و کسب و کار اینترنتی شما
داشتن پشتیبانی مناسب موجب می شود که اعتماد بازدید کننده را جلب نمایید و در اخر بازدیدکننده را به مشتری تبدیل نمایید . حتما شما هم وب سایت های را مشاهده نموده اید که حتی یک شماره تماس برای برقراری ارتباط با انها قرار نداده اند و فقط به قرار دادن یک آدرس ایمیل بسنده کرده اند و این دلیل عمده شکست در ان کسب و کار می شود زیرا که بازدیدکننده ناامید از برقراری ارتباط از وب سایت خارج می شود
حتما شما هم مثل من از ان سایت هایی که اطلاعات خود را قرار نداده اند خرید نمیکنید
در واقع هدف یک مدیر سایت باید جلب اعتماد بازدیدکننده باشد تا به این طریق بازدیدکنده به مشتری و درآخر مشتری دائم تبدیل شود اما متاسفانه برخی این مورد را رعایت نمی کنند و اطلاعات ارتباط با مدیر سایت را درآن قرار نمی دهند
اما هدف من از این مقاله این است که ارزش پشتیبانی مناسب را برای شما شرح دهم .باید گفت که برخی از وب سایت ها علاوه بر اینکه یک آدرس ایمیل برای ارتباط با خدشان در سایت قرار میدهند اما با این وجود هم چند روز بعد به ایمیل فرستاده شده پاسخ می دهند که این کاملا اشتباه می باشد زیرا جلب اعتماد بازدیدکننده خیلی مهم می باشد
موارد مهم برای پشتیبانی کسب و کار اینترنتی و سایت شما:
۱-حتما در صفحه تماس با ما یا در هدر یا فوتر وب سایت اطلاعات تماس را قرار دهید
۲- استفاده از برنامه های تلگرام و واتس آپ یا … برای روش های مختلف پشتیبانی مثلا شماره تماس مستقیم، پشتیبانی ایمیلی
۳-کمتر از ۲۴ ساعت به ایمیل یا نظرات کاربران پاسخ بدهید که این مورد بسیار در کاربران و بازدیدکنندگان تاثیر می گذراد
۴. پشتیبانی تلفنی یا موبایلی مناسب
۵.همچنین اگر کاربران با شما تماس گرفتند بهتر است خیلی اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید به سوالات پاسخ دهید