×
دریافت قیمت
+ مشاوره رایگان

وب سایت خبری بهار

  • هاست + دامنه رایگان
  • مدیریت فارسی + آموزش استفاده
  • تست رایگان قبل از خرید سایت و 20 روز مهلت تعویض
  • مطابق با استانداردهای سئو و کاملا ریسپانسیو
  •  سایت خبری بهار در حالت دسکتاپ
  • سایت خبری بهار در حالت تبلت
  • سایت خبری بهار در حالت موبایل

مشاهده لیست قیمت طراحی سایت

جهت مشاهده لیست کامل قیمت های طراحی سایت بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

قیمت طراحی سایت
معرفی کلی سایت خبری بهار...

یکی از بهترین و محبوب‌ترین سایت‌های آماده ارائه شده توسط تیم سایت ساز زرین، سایت خبری بهار است. ظاهر زیبا، ریسپانسیو بودن، طراحی بر اساس اصول سئو و کاربر پسند بودن و برخورداری از امکانات لازم برای یک سایت خبری، از جمله مواردی هستند که سایت خبری بهار را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد تبدیل کرده‌اند. نکته‌ی قابل توجه این است که ویرایش سایت بهار به سادگی و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی قابل انجام است. از طرفی دیگر آموزش‌های لازم برای کار کردن با این سایت هم در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به مدت 7 روز این سایت را به صورت کاملا رایگان تست کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

امکانات و ویژگی ها

سایت خبری منحصر بفرد و حرفه‌ای

یک سایت خبری متفاوت

سایت خبری بهار یک سایت بسیار متفاوت و زیبایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک سایت خبری در فضای اینترنت مطرح شوید. با طراحی سایت خبری ، حرفه‌ای باشید.
چرا سایت خبری بهار؟

سایت بهار علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، ریسپانسیو بودن، مطابقت با اصول سئو، کاربرپسند بودن و ...، امکانات خوبی هم دارد. شما می‌توانید در این سایت علاوه بر انتشار اخبار و تحلیل آن، اخبار را به حالت اسلایدر قرار دهید، آخرین اخبار را نمایش دهید، برخی اخبار را به صورت ویژه منتشر کنید و اخبار را در دسته‌بندی‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، استانی و ... نمایش دهید. حتی در سایت بهار می‌توانید سؤالاتی را در قالب فرم افکار سنجی منتشر کنید.

چرا سایت خبری بهار
هاست و دامنه رایگان

با خرید هر سایت از سایت ساز زرین یک عدد هاست یکساله و دامنه ملی ir رایگان به کاربران گرامی هدیه داده می‌شود. لذا در این صورت کاربران گرامی دغدغه‌ی تهیه‌ی هاست و... را نخواهند داشت. ولی در صورتی که از قبل هاست و دامنه دیگری تهیه کرده‌اید و تمایل دارید سایت شما روی دامنه و هاست دلخواهتان و راه‌اندازی شود این مورد باید به کارشناسان ما اطلاع داده شود. این مورد را هم فراموش نکنید که راه‌اندازی سایت بر روی دامنه‌ی com به صورت رایگان نبوده و باید مبلغی از سوی کاربر پرداخت شود. در صورتی که از هاست و دامنه سایت ساز استفاده کرده باشید، تا یکسال نیازی به تمدید هاست و دامنه نخواهید داشت.

هاست و دامنه رایگان برای سایت خبری بهار
گارانتی‌های سایت های آماده

یکی از نگرانی های بیشتر افراد حین خرید سایت این است که اگر سایت خریداری شده متناسب با نیازهای آنها نباشد و رضایت کافی را از سایت نداشته باشند آیا امکان تعویض سایت را خواهند داشت یا خیر؟ بسیاری از شرکت‌ها گارانتی تعویض سایت را پوشش نمی‌دهند، به همین دلیل کاربران ناچار به ادامه‌ی فعالیت خود با سایت فعلی خود می‌گردند. ولی باید این مژده را به کاربران و مشتریان گرامی سایت ساز زرین بدهیم که تمامی سایت‌های خریداری شده اعم از فروشگاهی، شرکتی، خبری، دانلودی، آگهی، پزشکی، شخصی، گردشگری و ...، دارای گارانتی 20 روزه‌ی تعویض سایت پس از خرید و همینطور گارانتی تست رایگان پیش از خرید می‌باشند. ما این مسئولیت را متقبل می‌شویم تا مشتریان گرامی بتوانند سایت دلخواه خود را تهیه نمایند و هیچ نگرانی در رابطه با پشتیبانی و خدمت پس از خرید نداشته باشند. همانطور که گفتیم این ضمانت و گارانتی شامل تمامی وب سایت های آماده موجود در سامانه سایت ساز می باشد. پس با خیال آسوده سایت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. ما پای قول خود هستیم.

گارانتی خرید سایت

خرید سایت خبری چه مزایایی دارد؟

انتشار اخبار
عدم محدودیت در انتشار اخبار
خرید سایت خبری موجب می‌شود که بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی به انتشار اخبار بپردازید.
منبع اطلاعاتی سایت خبری
منبع اطلاعاتی

معمولا افراد جامعه به سایت ها اطمینان بیشتری دارند و از این رو معمولا سایت های خبری به منابع خبری تبدیل می‌شوند.

کسب درآمد از تبلیغات
کسب در آمد

با استفاده از سایت خبری می‌توان از طریق بالا بردن ترافیک سایت با پذیرفتن تبلیغات به کسب درآمد پرداخت.

تماس با ما

تماس بگیرید

آماده پاسخگویی

ما همیشه آماده پاسخگویی به کاربران گرامی هستیم.

تلفن دفتر مرکزی :

021-71053933

تلفن مشاوره:

09104326225

Rate this post
پیام بگذارید
  1. بیتا ترابی گفت:

    آیا برای انتخاب یک نام دامنه خبری میتونم ازتون کمک بگیرم؟

    • سحر گفت:

      سلام یکی از ویژگی‌هایی که برای این سایت نوشته شده رعایت اصول سئو هست میشه یه توضیحی در این رابطه بفرمایید؟

      • سایت ساز زرین گفت:

        سلام و وقت بخیر سایت های وردپرسی معمولا افزونه‌ها و کدهایی دارند که برای نیاز اساسی به اونها نیست و وجودشون تنها موجب افزایش سرعت سایت و دیر لود شدن سایت میشه. لذا ما سایت رو از این افزونه‌های و کدهای اضافی پاکسازی میکنیم و تنها افزونه‌های مورد نیاز باقی می مونن و از طرفی هم از استاندارهای کدنویسی استفاده میشه.

      • صهیبی گفت:

        سلام وقت بخیر آیا هاست این سایت برای بالای 20 خبر در روز مناسبه؟

        • سایت ساز زرین گفت:

          سلام و وقت بخیر بله مناسب هست و به مرور زمان میتونید هاست تون رو ارتقا بدید.

        • کامران یوسفی گفت:

          سلام وقت بخیر من موندم این سایت رو انتخاب بکنم و یا سایت آسمان رو میشه راهنماییم کنید؟

          • سایت ساز زرین گفت:

            سلام و وقت بخیر دوست عزیز لطفا برای این مورد با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهتون مشاوره رایگان قبل از خرید ارائه بدن. 09104326225

          • فرشته سلیمی گفت:

            سایت خبری بهار یکی از زیباترین و در عین حال سبک ترین و سایت‌های خبری بود که در اینترنت دیدم. قبل از خرید نیاز به مشاوره دارم آیا امکان مشاوره وجود داره؟ سوالات من خیلی زیاده

            • سایت ساز زرین گفت:

              سلام و وقت بخیر سپاس از شما بله حتما میتونید با شماره 09104326225 تماس بگیرید و به صورت کامل مشاوره بشید.

            • حسین گفت:

              اول از همه پشتیبانی فوق العاده خوبی دارن ، بدون وقفه و حتی روز جمعه عصر پیامها و تیکت هارو میدن ! خداییش نسبت به خدماتی که ارائه میشه هزینه فوقالعاده مناسبی دریافت میکنند . من خودم که همیشه مبلغتون میشم

              • بابایی گفت:

                سلام و روز خوش سایت بهار برای خبری خیلی عالیه مرسی از شما و همکاران حترمتون