×
دریافت قیمت
+ مشاوره رایگان
طراحی سایت تجاری

طراحی سایت تجاری

 

طراحی وب سایت تجاری

امروزه طراحی سایت یک امر مهم و ضروری می باشد که شرکت سایت ساز این امکان را برای افراد شخصی ، شرکت ها ، ارگان های دولتی و ... محقق می سازد. ما می توانیم به شما کمک کنیم که کسب و کار های آنلاین کوچک و بزرگ خود را به وسیله ی ایجاد یک وبسایت سفارشی ترویج دهید. ما با شما کار می کنیم تا یک وب سایت ایده آل و متناسب با نیاز شما را طراحی کنیم ما همچنین می توانیم به شما آموزش دهیم که چگونه ترافیک و بازدید سایت خود را افزایش دهید،و همچنین سایت شما را در بالاترین رتبه ی موتور های جستجو قرار دهیم. با راه اندازی وب سایت تجاری ، تجارت خود را گسترش و تبلیغ نمایید. طراحی سایت تجاری به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در بازار بزرگ مجازی فعالیت کرده و مشتریان جدیدی بیابید.

طراحی وب سایت تجاری، امکانات اصلی و جانبی

شرکت سایت ساز برای رفاه حال مشتریان گرامی ، امکانات خود را به دو دسته ی اصلی و جانبی تقسیم کرده است: امکاناتی که در دسته اصلی قرار دارند به صورت پیش فرض در سایت سفارش داده شده اعمال خواهند شد و مشتریان گرامی می توانند از این امکانات با سفارش طراحی سایت ، استفاده نمایند ؛ دسته ی دیگر از طراحی سایت ، دسته ی امکانات جانبی می باشد که در این دسته مشتری می تواند امکانات دلخواه خود را همراه با سفارش طراحی سایت از ما دریافت کند. به عنوان مثال در دسته ی امکانات جانبی ، اگر مشتریان محترم از قبل برای خود هاست و دامنه نداشته باشند می توانند در هنگام سفارش طراحی سایت به کارشناسان سایت ساز اعلام نمایند تا برای آنها هاست و دامنه متناسب با سایت آنها در اختیارشان قرار گیرد.

 

اصول طراحی سایت تجاری

برای داشتن طراحی سایت تجاری موفق باید یک سری قوانین و اصول را رعایت کنید. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

1- هدف اصلی وبسایت خود را مشخص کنید

یک وب سایت تجاری به طور کلی به عنوان فضایی برای ارائه اطلاعات کلی در مورد شرکت شما یا یک بستر مستقیم برای تجارت الکترونیک عمل می کند. چه یک وب سایت ساده ایجاد کنید که کمی در مورد شرکت شما بگوید یا یک سایت تجارت الکترونیک پیچیده و زیبا طراحی کنید، مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که بگویید شرکت شما چه خدماتی را ارائه می دهد. طراحی سایت تجاری شما نباید به گونه ای باشد که مشتری برای دسترسی به خدمات و اطلاعات سایت شما به زحمت بیوفتد. بلکه باید در همان نگاه اول صفر تا صد ماجرا را فهمیده باشد.

2- نام دامنه خود را هوشمندانه انتخاب کنید

نام دامنه شما یکی از مهمترین ویژگی های وب سایت شماست. این نشانی اینترنتی است که با مشتریان فعلی و بالقوه خود به اشتراک می گذارید. همچنین در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید. بنابراین، سعی کنید که توصیفی باشد و به‌خوبی قابل یادآوری و تایپ باشد. سعی کنید آن را کوتاه نگه دارید و در صورت امکان از اختصارات، کلمات اختصاری و اعداد دوری کنید تا از سردرگمی مشتری جلوگیری شود.

در مرحله بعدی باید TLD دامنه خود یعنی همان com-ir- net-co را تعیین کنید. البته این موضوع در طراحی سایت تجاری شما هیچ تاثیری نخواهد داشت. اما معمولا در ایران الویت با com و ir است.

این TLD ها می توانند بر اساس نوع کسب و کار، مانند .marketing، .agency یا .law نیز باشند.

3. یک هاست مناسب انتخاب کنید

انتخاب هاست مناسب برای طراحی سایت تجاری شما از موارد ضروری است. هر وب سایتی به یک هاست نیاز دارد. سروری که تمام داده های سایت تجاری شما برای دسترسی عموم در هر زمان ذخیره می شود. میزبانی اختصاصی وب سایت خود احتمالاً برای تجارت های کوچک هزینه زیادی دارد، بنابراین باید یک میزبان خارجی انتخاب کنید.

بسته به بودجه خود می توانید از دو مسیر مختلف استفاده کنید. یک میزبان وب اشتراکی، گزینه کم هزینه تر، به این معنی است که شما یک سرور را با سایت های دیگر به اشتراک خواهید گذاشت.گزینه دوم، هزینه میزبانی اختصاصی به طور قابل توجهی بیشتر است، اما به این معنی است که شما سرور خصوصی خود را دریافت می کنید و مجبور نیستید با سایت های دیگری که می توانند سرعت شما را کاهش دهند رقابت کنید.

اگر به دنبال گزینه های میزبانی وب سایت رایگان هستید، مهم است که به یاد داشته باشید که میزبانی وب سایت به هیچ وجه برای شرکت میزبان رایگان نیست. بنابراین، آنها ممکن است از روش های دیگری مانند قرار دادن تبلیغات بنری در وب سایت شما برای جبران هاست رایگان استفاده کنند.

4-صفحات اصلی خود را طراحی کنید

قطعا یک سایت خوب بیش از یک صفحه اصلی دارد. شما باید در طراحی سایت تجاری خود ابتدا تمامی صفحات هدف و اصلی خود را جدا کرده تا با طراحی اختصاصی تمامی آن ها را برای جذب کاربران آماده کنید.

یکی از این صفحات می تواند صفحه ی تماس با ما باشد. صفحه تماس با ما، به عنوان پیوند مستقیم مشتریان با شما است، بنابراین تا آنجا که می توانید اطلاعاتی مفیدی را مانند(شماره تلفن، آدرس ایمیل و مکان فیزیکی کسب و کارتان، اگر دارید) در آن درج کنید. همچنین ایده خوبی است که اطلاعات مربوط به تیم یا کارکنان مؤسس را در صفحه «درباره ما» قرار دهید تا مشتریان بتوانند نام و چهره واقعی شما را بشناسند.

سعی کنید در طراحی هر نوع سایتی مانند، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت آموزشی و از همه مهم تر طراحی سایت تجاری خود در مورد کاری که کسب و کار شما انجام می دهد شفاف باشید. کاری که کسب و کار شما انجام می دهد را در یک مقاله واضح و مختصر قرار دهید و با آن پیش بروید. بازدیدکنندگان باید بتوانند در چند ثانیه اول متوجه شوند که شما چه کاری را انجام می دهید. چند صفحه که به خوبی نوشته شده اند، موثرتر از ده ها صفحه ضعیف هستند.

تمامی این مسائل شاید در نگاه اول کاری دشوار و پیچیده به نظر بیاید. اما باید بگویم سایت ساز زرین کنار شماست تا با تجربه ی چند ساله خود در زمینه طراحی سایت تمام دغدغه های شما را برطرف کند. شما می توانید تنها با چند کلیک و یا تماس با واحد فروش خرید سایت خود را انجام دهید.

تماس با ما
Rate this post
پیام بگذارید